×
آخرین اخبار

جمع مدال های کشورمان در پایان روز دوم رقابت های گرند اسلام به ۸ رسید

  • کد نوشته: 122897
  • ۱۴۰۲-۰۱-۱۲
  • 41 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، رقابت های انتخابی گرنداسلم با برگزاری مبارزات ۴ وزن دوم به پایان رسید و تیم ملی کشورمان در مجموع مسابقات انتخابی، موفق به کسب ۸‏ مدال طلا، نقره و برنز شدند. این دوره از مسابقات در چهار وزن المپیکی (در مجموع مردان و زنان هشت وزن) برگزار شد که تیم کشورمان […]

    جمع مدال های کشورمان در پایان روز دوم رقابت های گرند اسلام به ۸ رسید

    به گزارش دیدگاه نیوز، رقابت های انتخابی گرنداسلم با برگزاری مبارزات ۴ وزن دوم به پایان رسید و تیم ملی کشورمان در مجموع مسابقات انتخابی، موفق به کسب ۸‏ مدال طلا، نقره و برنز شدند.

    این دوره از مسابقات در چهار وزن المپیکی (در مجموع مردان و زنان هشت وزن) برگزار شد که تیم کشورمان در دو وزن ۶۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان نماینده‌ای نداشت و در شش وزن دیگر (چهار وزن مردان و دو وزن زنان) موفق به کسب مدال شد. در وزن ۵۸- کیلوگرم مهدی حاج موسایی نقره گرفت، در وزن ۶۸- کیلوگرم رضا کلهر طلا و دانیال بزرگی به نشان نقره دست یافتند. در وزن ۸۰- کیلوگرم امیرمحمد بخشی و مهران برخورداری طلا و نقره را به خود اختصاص دادند و در وزن ۸۰+ کیلوگرم ابوالفضل عباسی برنز گرفت. سعید نصیری و ناهید کیانی هم مدال نقره اوزان ۴۹- و ۵۷- کیلوگرم را به خو اختصاص دادند.

    در مجموع ۲ روز رقابت های انتخابی، برای تیم کشورمان در این مسابقات رضا کلهر و امیرمحمد بخشی ۲ مدال طلا، مهدی حاج موسایی، دانیال بزرگی، مهران برخورداری، ناهید کیانی و سعیده نصیری ۵ مدال نقره و ابوالفضل عباسی هم یک نشان برنز کسب کردند.

    بیژن مقانلو به عنوان سرمربی، فیض الله نفجم، مسعود حجی زواره و نعیما خواجوی به عنوان اعضای کادر فنی تیم ملی آقایان، مینو مداح سرمربی تیم ملی بانوان و شاهین اسماعیلی (فیزیوتراپ) تکواندوکاران کشورمان را همراهی می‌کنند. هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو نیز به عنوان سرپرست تیم ملی در این رقابت‌ها حاضر است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *