×
آخرین اخبار

جمع آوری معتادان متجاهر در تبریز معتاد

  • کد نوشته: 66289
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۹
  • 401 بازدید
  • مدیر کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجار شکنان با همکاری متولیان این امر خبر داد.
    جمع آوری معتادان متجاهر در تبریز معتاد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، محمد حسین حسن زاده ضمن اعلام این خبر گفت: در اجرای این طرح که با هماهنگی مراجع قضایی با شناسایی و جمع آوری افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که موجب سلب آسایش عموم شهروندان می شود اکثریت این افراد جمع آوری و جهت بهبود وضعیت تحویل مراکز ترک اعتیاد و مکان های ذیصلاح می شوند.
    حسن زاده با اشاره به هفته سپری شده مبارزه با مواد مخدر و تبریک به کلیه خادمان این حوزه افزود: در راستای افزایش امنیت روانی شهروندان و پاک سازی چهره شهر از معتادان متجاهر طرح جمع آوری افراد کارتن خواب اجرا می گردد.
    وی اشاره کرد: دو مرکز نگهداری آقایان و یک مرکز ویژه بانوان که طبق تفاهم نامه و با تعامل نزدیک توسط شهرداری حمایت می شود.

    حسن زاده ادامه داد: فرآیند جذب بی خانمان ها از طریق معاونت اجتماعی شهرداری صورت می گیرد که از اهم این فعالیت ها در هفته سپری شده میتوان به ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی برای مراجعان کارتن خواب، تهیه کیسه خواب برای کارتن خوابی که حاضر به ترک محل و انتقال به گرمخانه نبود، اسکان موقت چهار نفر از بانوان شناسایی شده توسط ماموران خدمات شهری، اجاره مسکن توسط خیرین و تهیه مایحتاج اولیه و هماهنگی جهت اشتغال کارتن خوابی که حاضر به استفاده از خدمات گرمخانه ای نبود و هماهنگی جهت جمع آوری خانواده ای که به مدت یک ماه در یکی از پارک های تبریز زندگی می کردند و محیط ناامنی برای سایر شهروندان ایجاد کرده بودند می توان اشاره نمود.
    وی در پایان یادآور شد: شهروندان میتوانند در صورت مشاهده افراد کارتن خواب یا بی خانمان در سطح شهر از طریق سامانه ۱۳۷ و اطلاع رسانی به فوریت های خدمات اجتماعی شهرداری در این فرایند فعالیت نمایند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *