×
آخرین اخبار

جلسه مدیریت بحران شهرستان دشت آزادگان برگزار شد

  • کد نوشته: 7313
  • ۱۳۹۶-۰۸-۲۸
  • 821 بازدید
  • باید تمامی دستگاه های عضو ستاد بحران با تجهیز تمامی امکانات ؛آمادگی خود را حفظ نموده و بصورت شبانه روزی آماده مقابله با بحران باشند.

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از دشت آزادگان: جلسه مدیریت بحران شهرستان دشت آزادگان با محوریت ۸ آذر ماه ، برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی در تمامی مدارس خوزستان و همچنین بارندگی در روزهای آینده ؛ امروز شنبه ۲۷ آبان در محل سالن جلسات فرمانداری با ریاست سعید نیا فرماندار دشت آزادگان برگزار شد.

     

    فرماندار دشت آزادگان در این جلسه بر لزوم اجرای مانور زلزله بر اساس استانداردهای تعیین شده تاکید کرد و گفت: برگزاری اینگونه مانورها در شهرستان باعث رفع نواقص موجود و ایجاد هماهنگی و همبستگی بین ادارات وسازمان ها در روزهای بحرانی می شود.

     

    عبدالرضا سعیدی نیا در جلسه هماهنگی برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس شهرستان اظهار کرد: با توجه به بحران های که در کشور پیش آمده ؛ باید تمامی دستگاه های عضو ستاد بحران با تجهیز تمامی امکانات ؛آمادگی خود را حفظ نموده و بصورت شبانه روزی آماده مقابله با بحران باشند.

     

    وی افزود: بعد از اتمام مانور نیز همه اعضای ستاد باید گزارش مکتوب و مصور خود را به این فرمانداری ارائه نمایند.

     

    فرماندار شهرستان دشت آزادگان تصریح کرد: در این مانور شهرداران شهرستان در شهرها وبخشداران در روستاها مسئولیت برگزاری مانور را دارند همچنین مقرر شد در جلسه ای با مدیران مدارس بر اهمیت برگزاری این مانور تاکید گردد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *