×
آخرین اخبار

در جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا هندیجان مطرح شد: شرایط مقابله با کرونا در بانک های شهرستان باید با جدیت پیگیری شود

  • کد نوشته: 77646
  • ۱۴۰۰-۰۹-۱۹
  • 417 بازدید
  • جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا با حضور بهنام خضعلی معاون فرماندار رئیس ستاد کرونای شهرستان و به دبیری دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان و با حضور اعضاء اصلی جلسه و حضور ویژه مدیران بانکهای هندیجان با هدف بررسی نقاط ضعف و قوت و هرچه بهتر شدن شرایط مقابله با کرونا در بانک ها، در سالن جلسات فرمانداری هندیجان برگزار شد.
    در جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا هندیجان  مطرح شد: شرایط مقابله با کرونا در بانک های شهرستان باید با جدیت پیگیری شود

    به گزارش دیدگاه نیوز از هندیجان، بهنام خضعلی معاون فرماندار گفت: بانک ها به دلیل تجمع و حضور مراجعین از قشرهای مختلف در ساعتهای طولانی در بانکها، در اجرای دستورالعملهای کرونا که همه حاصل مصوبات و دستورات ستاد ملی و استانی کرونا می باشند، اهتمام جدی داشته باشند. این سخت گیریها و این تذکرات و جلسات همگی برای حفظ جان و سلامت کارکنان بانکها و مردم می باشد. بارها شاید انتقال بیماری کرونا در بین خود کارکنان بانک ها بوده ایم، نباید در مسئله استفاده از ماسک سهل انگاری شود.
    دکتر رئیسی مدیر شبکه بهداشت درمان در ادامه جلسه درمورد شرایط واکسیناسیون کرونا در شهرستان نیز اظهار داشت: تا پایان روز گذشته در شهرستان هندیجان ۶۸ درصد افراد مشمول واکسن هر دو مرحله تزریق واکسن را انجام داده اند و تزریق مرحله اول هم ۸۳ درصد میباشد. از آغاز کرونا تا کنون ۱۹۱۴۶ مورد تست کرونا انجام شده که ۳۹۶۳ مورد در شهرستان مثبت کرونا تشخیص داده شده اند.
    وی در خصوص ویروس جدید اومیکرون افزود: تا کنون درمورد این ویروس گفته شده که دو برابر بیشتر قدرت انتقال دارد اما هنوز هیچ مرگی ایجاد نکرده است، با این وجود این موضوع هنوز تایید نهایی نشده و در سه هفته آینده نتیجه دقیق تر اعلام خواهد شد. اما این جهش ها باز هم‌ رخ می دهد. ویروس کرونا از نوع آرنا ویروس می باشد و مانند آنفلوآنزا که بیش از ۷۰۰ جهش انجام داده است، مرتب درحال جهش و تغییر شکل میباشد.
    دکتر رئیسی درپایان ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و کارکنان بانک های شهرستان به خاطر حمایتها و تلاش های بی نظیر آنها در مسیر مقابله با کرونا گفت: اکثریت بانکهای شهرستان بیشترین رعایت رو در اجرای دستورالعملهای کرونا داشته اند از جمله استفاده از ماسک، ایجاد تهویه مناسب، حفظ فاصله گذاری مراجعین و قرار دادن مواد ضدعفونی کننده دست و معدود کمبودها و نواقصی وجود دارد که قول مساعد گرفته شده که در آینده نزدیک برطرف شوند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *