×
آخرین اخبار

جلسه ستاد برگزاری مراسم ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت و ولایت برگزار شد

  • کد نوشته: 8218
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۵
  • 803 بازدید
  • این فتنه با حمایت های چند کشور و اپوزیسیون خارج از کشور صورت گرفته که با مشارکت مردم به پشتیبانی رهبر فرزانه انقلاب ؛ با صیانت از انقلاب این روز سرنوشت ساز را رغم زدند که با فرامین ولایت فقیه ؛ طومار فتنه گران در هم پیچیده شد.

    جلسه ستاد برگزاری مراسم ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت و ولایت برگزار شد

     

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از دشت آزادگان : جلسه ستاد برگزاری مراسم حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت شهرستان دشت آزادگان امروز سه شنبه ۵ دی ماه در محل سالن جلسات فرمانداری دشت آزادگان برگزار گردید.

    سعیدی نیا فرماندار دشت آزادگان در این جلسه گفت : یوم الله ۹ دی یکی از نقاط عطف در تقویم نظام جمهوری اسلامی است در آن زمانی که دشمنان نظام بعد از ناکامی خوددر هشت سال دفاع مقدس و به راه اندازی ترورهای مختلف در ابتدای شکل گیری نهضت جمهوری اسلامی ایران اکنون سعی داشتند تا با بکارگیری حربه تقلب در انتخابات سعی کردند تا در بین صفوف مردم و مسئولین نفوذ نمایند و با دامن زدن به موضوع انتخابات دموکراسی نظام جمهوری اسلامی ایران را به زیر سئوال برده و باعث براندازی نظام شوند آنها قصد داشتن الگویی را همانند انقلاب های مخملی که در برخی کشورها به راه انداخته اند در این کشور اجراء نمایند و با القاء بحث تقلب و محافظت از آراء مردم یک سری کارهایی را انجام دادند که با هوشیاری مردم مواجه شده و این موضوع فتنه سال۸۸ شد.

    سعیدی نیا افزود :این فتنه با حمایت های چند کشور و اپوزیسیون خارج از کشور صورت گرفته که با مشارکت مردم به پشتیبانی رهبر فرزانه انقلاب ؛ با صیانت از انقلاب این روز سرنوشت ساز را رغم زدند که با فرامین ولایت فقیه ؛ طومار فتنه گران در هم پیچیده شد.

    فرماندار دشت آزادگان در ادامه سخنان خود افزود باید به گونه ای برنامه ریزی نمائیم که یوم الله ۹ دی از زوایای مختلف برای مردم تبیین شود و بر باشکوهتر برگزار شدن مراسم تاکید کرد.

    حجت الاسلام و المسلمین شمیل پور امام جمعه سوسنگرد نیز در این جلسه با تشریح اهمیت و نقش بسزایی که یوم الله ۹ دی پرداخت و افزود:روز ۹ دی روز میثاق ملت با ولی امر مسلمین جهان است و دشمنان در سال ۸۸ فتنه ای برای براندازی نظام پیچیده بودند و دیدیم که واقعاً مردم با چه بصیرتی و با عشق به ولایت فقیه جلوی این فتنه گران ایستادند.

    سرهنگ صخری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیز ۹دی ماه را روز تاریخی و میثاق با ولی فقیه دانست و افزود: دشمنان به بهانه تخلف در انتخابات و هتک حرمت روز عاشورا اهداف بلند مدتی را برای انقلاب در سر داشتند ولی الحمد لله مردم با درایت و ولایت مدار ما مانند دفاع مقدس حماسه ۹ دی را آفریدند.

    مراسم یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت فقیه؛ روز شنبه ۹ دیماه ساعت ۱۰ صبح با حضور خانواده های معظم شهدا ؛ ایثارگران ؛ روحانیون ؛ مقامات محلی ؛ عشایر غیور دشت آزادگان و دیگر قشرهای مختلف در مسجد امام علی (ع) سوسنگرد برگزار می شود.

    در پایان جلسه کلیه اعضاء حاضر از مردم شریف و ولایت مدار دشت آزادگان برای شرکت در مراسم یوم الله ۹ دی دعوت به عمل آوردند.

    قابل ذکر است این مراسم در بخش بستان ؛ حومه الله اکبر و سایر شهرهای شهرستان نیز برگزار خواهد شد.

     

     

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *