×
آخرین اخبار

جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) در فرمانداری دشت آزادگان تشکیل شد

  • کد نوشته: 6271
  • ۱۳۹۶-۰۶-۱۹
  • 1672 بازدید
  • فرماندار دشت آزادگان: هماهنگی هر چه بیشتر دستگاههای اجرایی و شهرداران برای برطرف کردن نواقص و مشکلات موجود در پایانه مرزی چذابه تا قبل از اربعین حسینی خواستار شد.

    جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) در فرمانداری دشت آزادگان تشکیل شد

    دیدگاه نیوز / علیرضا شناوی : جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) شهرستان دشت آزادگان به ریاست سعیدی نیا فرماندار شهرستان و با حضور حجت السلام موسوی رئیس ستاد عتبات استان،حجت السلام شمیل پور امام جمعه سوسنگرد، ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضای این ستاد در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

     

    در این جلسه سعیدی نیا با اشاره به اینه دشت آزادگان به لحاظ تردد زوار اربعین حسینی (ع)در کشور و استان در جایگاه والایی برخوردار است گفت:با توجه به تلاش ها و اقدامات انجام شده زیر ساختهای پایانه مرزی چذابه رو به اتمام است.

     

    فرماندار دشت آزادگان با دعوت از استانهای معین از جمله استانهای خراسان جنوبی ؛ اصفهان ،شیراز ، یزد و دیگر استانهای معین در جهت آمادگی هر چه بیشتر برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی(ع) ؛ هماهنگی هر چه بیشتر دستگاههای اجرایی و شهرداران برای برطرف کردن نواقص و مشکلات موجود در پایانه مرزی چذابه تا قبل از اربعین حسینی خواستار شد.

     

    در این جلسه موسوی مسئول ستاد عتبات عالیات استان خوزستان با اشاره به اینکه امسال برای خدمات رسانی بهتر به زوار اربعین حسینی(ع) با همکاری خیرین استانی و مسئولان تمهیدات لازم اندیشیده شده است بر ضرورت راه اندازی ۴ اردوگاه برای اسکان و استراخت زوار اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه و همکاری دستگاههای اجرایی و استانهای معین در جهت فراهم کردن امکانات لازم و رفع نواقص و مشکلات موجود تا قبل از اربعین حسینی خواستار شد.

     

    در ادامه این جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی(ع) برای تسریع در امر بهسازی و آسفالت راههای مواصلاتی سوسنگرد – بستان تا پایانه مرزی چذابه –تکمیل پارکینگ های خودوروی و اتوبوس –ساماندهی محل استقرار مواکب – هماهنگی دستگاههای اجرایی برای خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی(ع)صدور روادید توسط سامانه سماح – تامین آب آشامیدنی –تامین امنیت –بهداشت-جمع آوری پسماندها و زباله و لزوم همکاری استانهای معین در خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی(ع) برنامه ریزی شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *