×
آخرین اخبار

جزئیات تأیید حساب وکالتی و امکان ثبت‌نام محصولات ایران خودرو

  • کد نوشته: 120542
  • ۱۴۰۱-۱۲-۱۸
  • 50 بازدید
  • ایران خودرو در پی طرح سؤال از سوی متقاضیان گروه صنعتی ایران خودرو در خصوص زمان افتتاح حساب وکالتی و امکان ثبت‌نام محصولات این شرکت، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

    جزئیات تأیید حساب وکالتی و امکان ثبت‌نام محصولات ایران خودرو

    در پی طرح سؤال از سوی متقاضیان، گروه صنعتی ایران خودرو در خصوص زمان افتتاح حساب وکالتی و امکان ثبت‌نام محصولات اطلاعیه‌ای صادر کرد.

    در این اطلاعیه آمده است: متقاضیانی که قبل از ساعت ۱۱ امروز ۱۸ اسفندماه نسبت به افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه مطابق با مبالغ اعلام شده در بخش نامه اقدام کرده اند، می توانند از ساعت ۱۴ امروز نسبت به ثبت نام در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اقدام کنند؛ برای متقاضیانی که پس از ساعت ۱۱ امروز ۱۸ اسفندماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۹ اسفندماه نسبت به افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه یادشده اقدام کرده‌اند، امکان پیش ثبت نام از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۲۰ اسفندماه فراهم شده است.

    در ادامه اطلاعیه ایکوپرس آمده است: همچنین متقاضیانی که از ساعت ۲۴ جمعه ۱۹ اسفندماه تا حداکثر ساعت ۱۴ روز ۲۰ اسفندماه به افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه اقدام کنند از ساعت ۱۶ تا ۲۴ شنبه ۲۰ اسفندماه مهلت خواهند داشت تا نسبت به ثبت‌نام اولیه در این طرح اقدام کنند.

    در این اطلاعیه تاکید شده است: متقاضیانی که پیش از این حساب وکالتی به نام شرکت ایران‌خودرو داشته‌اند نیازی به افتتاح مجدد حساب نداشته و باید نسبت به واریز وجه مورد نظر طبق بخش‌نامه فروش اقدام کنند و در صورت بروز ایراد مراتب را با سامانه پشتیبانی بانک مورد نظر پی‌گیری و ایراد را برطرف کنند؛ این زمان بندی براساس اعلام بانک های عامل افتتاح حساب وکالتی برنامه ریزی شده است.  

    ایران خودرو با معرفی بانک‌های مهر ایران، رسالت، صادرات، رفاه، ملی، پارسیان، توسعه تعاون، دی، کشاورزی، اقتصاد نوین، آینده، ملت، تجارت، پاسارگاد، ایران‌زمین، پست بانک و موسسه اعتباری ملل، بانک‌های عامل افتتاح حساب وکالتی را به ۱۸ بانک رسانده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *