پنجشنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۱ / قبل از ظهر / | 2022-12-08
تبلیغات
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
کد خبر: 99653 |
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰ |
58 بازدید
1
ارسال به دوستان

اهواز – خبر روز – سرپرست معاونت فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۱۲ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ این استان ثبت شده است.

لاله صاحبی بزاز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبر روز اظهار کرد: دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات ، ثبت مشکلات راهها و شکایت رانندگان حمل و نقل عمومی درخصوص عدم پرداخت کرایه از جمله مواردی است که هم استانی ها در تماس با سامانه ۱۴۱ به آن اشاره کرده اند.

سرپرست معاونت فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: آگاهی از آخرین وضعیت راه‌های استان، شرایط راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، دریافت مسیر و مسافرت بهینه بین شهرها از جمله اطلاعاتی است که مردم می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ به آن‌ها دست یابند.

صاحبی بزاز یادآورشد: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و شرایط آب و هوایی مردم پیش از اقدام به سفر وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ پیگیری کنند.

پایگاه گویای اطلاع رسانی ۱۴۱ به طور ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران ، رانندگان و شهروندان است.

با مراجعه به سایت www.iran۱۴۱.ir نیز می‌توان از آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها به صورت آنلاین با خبر شد.

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

خبر روز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کوتاه خبر:
بیشتر بخوانید
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبر روز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید