×
آخرین اخبار

حادثه در فرودگاه
تیراندازی در فرودگاه پایتخت استرالیا

  • کد نوشته: 90257
  • ۱۴۰۱-۰۵-۲۳
  • 325 بازدید
  • شاهدان عینی و رسانه‌های استرالیا تایید کردند در فرودگاه کانبرا صدای تیراندازی به گوش رسیده است.
    تیراندازی در فرودگاه پایتخت استرالیا

    به گزارش دیدگاه نیوز، شاهدان عینی و رسانه‌های استرالیایی تایید کردند در فرودگاه کانبرا صدای تیراندازی به گوش رسیده است. سالن خروج در فرودگاه کانبرا تخلیه شده و پلیس در حال انجام یک بررسی امنیتی است. پلیس کانبرا یک مظنون را پس از تیراندازی در فرودگاه این شهر بازداشت کرد.

    براساس گزارش دیلی تلگراف، گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که صدای شلیک گلوله در خارج از ایست بازرسی امنیتی حدود ساعت ۱۳:۳۰ به وقت محلی شنیده شده است. هنوز هیچ خبری در خصوص جراحت کسی منتشر نشده است.

    این دومین بار در ۲۴ ساعت گذشته است که در استرالیا تیراندازی می‌شود. ساعاتی پیش نیز رسانه‌ها اعلام کردند در شهر سیدنی به دو زن ۳۶ و ۴۸ ساله تیراندازی و آن‌ها کشته شدند.

    در این خصوص کارآگاه دنی دوهرتی از مرکز بررسی قتل گفت: این یک حمله وحشتناک به دو زن است که جان خود را در یک قتل برنامه ریزی شده از دست داده‌اند، یک ترور واقعی که در یک خیابان عمومی در سیدنی اتفاق افتاده است. با هیچ معیاری قابل قبول نیست، واقعاً بی سابقه است و ما مصمم هستیم که برای خانواده‌ی آنان جواب بگیریم.»

    پلیس معتقد است هدف قاتلین زن ۴۸ ساله بوده است و زن ۳۶ ساله‌ای که در کنار او نشسته بود صرفاً یک مهمان کاملاً بی گناه و بی خبر از همه اینهاست که فقط جان خود را از دست داده است.

    علاوه بر این دو زن یک دختر ۱۶ ساله و مردی ۲۰ ساله که راننده خودرو بود، در اتومبیل حضور داشتند. پلیس گفت که آن‌ها بسیار خوش شانس بودند که زنده ماندند. کارآگاه دوهرتی تاکید کرد به نظر می‌رسد که تیراندازی‌ها نقطه جدیدی در جنگ‌های خشن باند‌های خلافکار سیدنی باشد.

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *