×
آخرین اخبار

توقیف کامیون حامل دام قاچاق / دستگیری سارق مسلح خودرو

  • کد نوشته: 26481
  • ۱۳۹۹-۰۲-۳۱
  • 438 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز از قزوین ، سرهنگ حسین رشید تبار فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: ماموران انتظامی بخش شال حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور ترانزیت به یک دستگاه کامیون حامل ۱۶ راس گوساله مشکوک شدند و برای بررسی متوقف کردند. سرهنگ رشید تبارافزود: در بررسی از مدارک راننده مشخص شد فاقد مجوز حمل […]

    توقیف کامیون حامل دام قاچاق / دستگیری سارق مسلح خودرو

    به گزارش دیدگاه نیوز از قزوین ، سرهنگ حسین رشید تبار فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: ماموران انتظامی بخش شال حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور ترانزیت به یک دستگاه کامیون حامل ۱۶ راس گوساله مشکوک شدند و برای بررسی متوقف کردند.

    سرهنگ رشید تبارافزود: در بررسی از مدارک راننده مشخص شد فاقد مجوز حمل دام است.

    سرهنگ رشید تبار با اشاره به اینکه بر اساس اعلام کارشناسان، ارزش تقریبی دام‌های مکشوفه یک میلیارد و ۶۰۰ ملیون ریال بر آورد شده است، گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

    دستگیری سارق مسلح خودرو در تاکستان
    فرمانده انتظامی تاکستان گفت: درپی سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پراید از یکی از استان‌های همجوار و پس از اعلام مرکز پیام استان مبنی برعبور خودرو از اتوبان قزوین زنجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران شهرستان قرار گرفت.

    سرهنگ کوروش عزیزی افزود: با اعلام پلیس راه قزوین -زنجان مبنی بر مشاهده خودرو در آزاد راه بلافاصله مأموران انتظامی به مسیر حرکت این خودرو اعزام و با انجام کنترل‌های محسوس و نامحسوس، خودرو مورد نظر را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه فرار کرد.

    سرهنگ عزیزی در ادامه بیان داشت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو در مسیر انحرافی اتوبان متوقف و در بازرسی از آن یک قبضه اسلحه به همراه یک تیغه خشاب و ۷ فشنگ جنگی و خودرو مسروقه درمحل کشف شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت:متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده است.

    دستگیری سارق خودرو با ۴ فقره سرقت
    فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: شب گذشته ماموران کلانتری ۱۵ این شهرستان حین گشت زنی در محدوده شهرک مهرگان به یک دستگاه پراید درحال پرسه زنی مشکوک شدند.

    سرهنگ بهرام منصوری افزود: با استعلام از مرکز مشخص شد خودروی پراید سرقتی است و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف وراننده را دستگیر کردند.

    او اضافه کرد: در بازجویی‌های انجام شده متهم علاوه بر این جرم به ۴ فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کرد.

    فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از شهروندان خواست توصیه‌های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *