×
آخرین اخبار

توسعه زیرساخت‌های فنی حرفه‌ای و مهارتی لرستان نیازمند ۴۰ میلیارد است

  • کد نوشته: 120813
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۱
  • 58 بازدید
  • مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: توسعه زیرساخت‌های فنی حرفه‌ای و مهارتی استان نیازمند ۴۰ میلیارد تومان اعتبار است.

    توسعه زیرساخت‌های فنی حرفه‌ای و مهارتی لرستان نیازمند ۴۰ میلیارد است

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ رضا عزتی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش لرستان اظهار کرد: توسعه آموزش‌های فنی حرفه‌ای که باید به ۳۲ درصد از کل رشته‌ها برسد موجب مهارت افزایی می‌شود و این امر مورد تأکید مقام معظم رهبری مدظله‌العالی است که اشتغال‌زایی را نیز طبق شعار سال در پی دارد.

    وی تصریح کرد: موضوعات دیگری از جمله تجهیز پروژه‌های ناتمام و زیرساخت‌های آموزشی، نحوه ثبت‌نام و امتحانات نهایی و ترمیم معدل، طرح شهید محمودوند جهت بازگرداندن ۳۰۲۴ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل جهت نصیب برابر آموزشی و عدالت محوری، مباحث تربیتی و سایر موارد نیز با جدیت تمام در حال پیگیری هستند.

    فرهاد زیویار استاندار لرستان نیز در این نشست، گفت: آموزش‌وپرورش بسیار مهم و تأثیرگذار محسوب می‌شود و همکاری همه نهادهای ذی‌ربط برای دستیابی به اهداف موردنظر لازم و ضروری است.

    حسن رضا تیموری رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، اظهار کرد: براساس ماده ۱۱ آئین‌نامه استقرار مدارس و مراکز غیردولتی اعتبار تائیدیه‌های اخذشده برای بناهای استیجاری چهار سال، بناهای خریداری شده شش سال و بناهای احداثی ده سال توسط اداره‌کل نوسازی؛ توسعه و تجهیز مدارس صادر خواهد شد.

    علیزاده کارشناس مسئول امور شوراها نیز افزود: با همکاری و تعامل بسیارخوب استانداری ائمه جمعه فرمانداران و بخشداران و اعضا شوراهای آموزش‌وپرورش استان جلسات به‌صورت منظم برگزارمی شود و امروز از اعضا شورای شهرستان دورود و چگنی به‌عنوان شورای برتر تجلیل به عمل آمد.

    منصور بازگیر، معاون سوادآموزی نیز در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی که همزمان با این جلسه برگزار شد از پوشش حداکثری بی‌سوادان و اجرای طرح‌های آموزشی نهضت خبر داد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *