×
آخرین اخبار

توسعه ارتباطات سیار خوزستان با نصب و راه‌اندازی ٨۶ سایت جدید همراه اول

  • کد نوشته: 53853
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۴
  • 563 بازدید
  • مخابرات منطقه خوزستان در راستای توسعه همه‌جانبه عدالت ارتباطی و کسب رضایت مشترکان تلفن‌همراه، ظرف یک‌سال اخیر اقدام به نصب و راه‌اندازی ٨۶ سایت جدید ارتباطی در ٣۵ شهرستان و روستای استان خوزستان با صرف هزینه ٨۶٠ میلیارد ریال کرده است. به گزارش دیدگاه نیوز ، در این پروژه که با همت تیم‌های فنی و […]

    توسعه ارتباطات سیار خوزستان با نصب و راه‌اندازی ٨۶ سایت جدید همراه اول

    مخابرات منطقه خوزستان در راستای توسعه همه‌جانبه عدالت ارتباطی و کسب رضایت مشترکان تلفن‌همراه، ظرف یک‌سال اخیر اقدام به نصب و راه‌اندازی ٨۶ سایت جدید ارتباطی در ٣۵ شهرستان و روستای استان خوزستان با صرف هزینه ٨۶٠ میلیارد ریال کرده است.

    به گزارش دیدگاه نیوز ، در این پروژه که با همت تیم‌های فنی و عملیاتی حوزه سیار منطقه، ١٠٩٨ تکنولوژی روز (۲G, 3G و ۴G) نیز به شبکه تلفن‌همراه استان اضافه شده، بخش دیگری از برنامه توسعه فاز ٨ اپراتور اول تلفن‌همراه پیش رفته است.
    گفتنی است مخابرات منطقه خوزستان ضمن اجرای بخشی از این پروژه‌ها در قالب خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات(Uso)، از چالش‌های بسیاری مانند شرایط دشوار تحریم، حضور در مناطق صعب‌العبور روستایی و شرایط جوی و آب‌وهوایی مناطق مختلف این استان عبور کرده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *