×
آخرین اخبار

توزیع ۵ هزار پرس غذا در مجمع میعاد با شهیدان فارس

  • کد نوشته: 51590
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۸
  • 897 بازدید
  • نهمین مرحله کمک مومنانه با عنوان مواسات فاطمی، در مجمع میعاد با شهیدان فارس با پخت و توزیع ۵ هزار پرس غذا انجام شد.
    توزیع ۵ هزار پرس غذا در مجمع میعاد با شهیدان فارس

    به گزارش دیدگاه نیوز، نهمین مرحله کمک مومنانه با عنوان مواسات فاطمی، در مجمع میعاد با شهیدان فارس با پخت و توزیع ۵ هزار پرس غذا انجام شد.

    مدیر مجمع میعاد با شهیدان فارس ضمن تسلیت شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (سلام الله علیها) اظهار داشت: ما باید در شرایط فعلی، سیره عملی و سبک زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) را در جامعه، ساری و جاری نماییم.

    امین اسکندری افزود: حضرت زهرا (س) به عنوان یک الگو و اسوه حسنه، شأن نزول و مصداق واقعی و تعبیر و تفسیر آیه شریفه «وَ یُطْعِمُونَ الطَّعَامَ عَلَىٰ حُبِّهِ مِسْکِینًا وَیَتِیمًا وَ أَسِیرًا» می‌باشند.

    وی بیان کرد: مجمع میعاد با شهیدان فارس، نهمین مرحله کمک‌های مومنانه خود را در قالب مواسات فاطمی در روز شهادت حضرت(س) به انجام رساند تا با این اقدام بخشی از اوصاف اخلاقی حضرت زهرا (س) را در جامعه گسترش دهد.

    اسکندری بیان داشت: به لطف خدا مجمع میعاد با شهیدان فارس در چند ماه اخیر بیش از ۲ هزار بسته معیشتی، ۱۰۰ بسته نوشت‌افزار و ۱۵۰ بسته یلدایی، در مجموع به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون تومان طی چندین مرحله به نیازمندان اهداء نموده است.

    پخت ۵ هزار پرس غذا در روز شهادت حضرت زهرا(س) توسط اعضای این مجمع که حدود ۳۰ سال سابقه فعالیت فرهنگی دارد، با مشارکت گروه‌های خیریه و جهادی در سطح شهر شیراز در حال انجام است.

    مسئول مجمع میعاد با شهیدان فارس تصریح کرد: ذبح ۷ راس گوسفند در مناسبت‌های اخیر و توزیع گوشت بین نیازمندان همچنین تامین غذا برای کارتون خواب‌ها در طول سال از دیگر فعالیت‌هایی است که با استناد به آیه فوق و با الگوگیری از سیره حضرت زهرا (س) توسط اعضای این مجمع انجام شده‌ است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *