×
آخرین اخبار

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در جلسه اندیشه ورزی پلیس و اصناف؛
تعامل پلیس و اصناف بهترین روش برقراری نظم و امنیت در فضای تولید و کسب و کار است

  • کد نوشته: 18442
  • ۱۳۹۸-۰۷-۲۵
  • 1138 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در جلسه اندیشه ورزی  پلیس و اصناف گفت: تعامل پلیس و اصناف بهترین روش برقراری نظم و امنیت در فضای تولید و کسب و کار است سرهنگ “کارآگاه علی حسینی ” افزود: درهر جامعه ای اگر امنیت نباشد کل فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری دچار اختلال […]

    تعامل پلیس و اصناف بهترین روش برقراری نظم و امنیت در فضای تولید و کسب و کار است

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در جلسه اندیشه ورزی  پلیس و اصناف گفت: تعامل پلیس و اصناف بهترین روش برقراری نظم و امنیت در فضای تولید و کسب و کار است

    سرهنگ “کارآگاه علی حسینی ” افزود: درهر جامعه ای اگر امنیت نباشد کل فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری دچار اختلال شده و هرج و مرج و بی نظمی در جامعه گسترش می یابدلذا تعامل پلیس و اصناف بهترین روش برقراری نظم و امنیت در فضای تولید و کسب و کار است.

     وی ادامه داد: توجه کردن به توصیه ها و هشدار های پلیسی زمینه ساز پیشگیری و کنترل جرائم است در این میان مسئولیت مجامع امور صنفی و روسای اتحادیه ها کلیدی و پر رنگ می باشد تا در بسط و گسترش توصیه ها و هشدار های پلیس در بین هریک از اعضای صنوف وابسته به خود بهترین یاری رسان پلیس باشند .

    وی همچنین  در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: از جمله دلایل انجام سرقت می تواند فقر، بیکاری، اعتیاد ، مهاجرت ، حاشیه نشینی ، اختلافات طبقاتی جامعه( فقیر و غنی ) و بی توجهی و سهل انگاری باشد و اکثریت سرقت ها توسط افراد معتاد  صورت می گیرد و انتظار داریم  ، اصناف خیر جهت ساماندهی این قشر از جامعه و پیشگیری از وقوع انواع سرقت ها با پلیس همکاری و تعامل داشته باشند.

    فرمانده انتظامی مسجدسلیمان  همچنین نصب دوربین مدار بسته در واحدهای صنفی را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: حفظ امنیت واحدهای صنفی اهمیت فراوانی دارد و به همین سبب به اصناف پیشنهاد می شود که نسبت به نصب دوربین مدار بسته در واحدهای خود اقدام کنند. این دوربین ها تمامی فعالیت های صورت گرفته در واحدهای صنفی را کنترل و از طریق ارتباطات اینترنتی از هر نقطه ای قابل رصد هستند.

    سرهنگ حسینی در ادامه خاطر نشان کرد: مشارکت و همدلی اصناف با پلیس در پیشگیری از آسیب های اجتماعی یکی از ارکان تأمین امنیت پایدار بوده و در صورت تقویت همکاری داوطلبانه و مستمر اصناف با پلیس قطعاً می توان شاهد تحکیم پایه های امنیت در جامعه بود.

    گفتنی است در این نشست اعضای صنوف مختلف و روسای پلیس های تخصصی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در خاتمه  آقای “داوودی ” رئیس اتاق اصناف مسجدسلیمان  ضمن تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان در پیشگیری از جرائم و برقراری امنیت اعلام کرد : اصناف آماده هرگونه همکاری بیشتر و مستمر با نیروی انتظامی در بحث امنیت می باشند .

    .

    .

     

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *