×
آخرین اخبار

تجدید میثاق فرماندار، مدیران و پرسنل دستگاه های اجرائی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته دولت

  • کد نوشته: 17341
  • ۱۳۹۸-۰۶-۰۴
  • 646 بازدید
  • تجدید میثاق دوباره فرماندار،مدیران و پرسنل دستگاه های اجرائی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته دولت و پاسداشت ياد و خاطره شهيدان والا مقام رجايي و باهنر و به منظور قدرداني از تلاش هاي مجدانه شهداي دوران هشت سال دفاع مقدس صبح امروز در محل یادمان شهدای گمنام نفتک مسجدسلیمان برگزار شد.
    تجدید میثاق فرماندار، مدیران و پرسنل دستگاه های اجرائی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته دولت

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ تجدید میثاق فرماندار، مدیران و پرسنل دستگاه های اجرائی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته دولت و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و به منظور قدردانی از تلاش های مجدانه شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس صبح امروز در محل یادمان شهدای گمنام نفتک مسجدسلیمان برگزار شد.
    حجت الاسلام والمسلمین حیدرحجتی نیا سرپرست فرمانداری، در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هفته دولت شهیدان باهنر و رجائی اظهار داشت: هفته دولت یادآور این شهدای والامقام هست، این شهدای گرانقدر بهترین الگو و افرادی هستند که در طول تاریخ همواره می توانند چراغ راه و هدایت ما قراربگیرند.

    حیدر حجتی نیا گفت: به همین مناسبت تصمیم گرفته شد باحضور اعضای شورای اداری شهرستان جهت زنده نگه داشتن یاد وخاطر این شهدا در این محل حضور پیدا کنیم و از این شهدا استمداد بطلبیم و باتوجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را سال رونق تولید ملی نام گذاری کردند اعضای محترم دولت وشورای اداری تلاش می کنند با گرامیداشت این ایام مبارک و یاد وخاطره این شهدای عزیز باروحیه مضاعف گام های موثرتری در این مسیر بردارند.

    حجتی نیا با اشاره به اهم اقدامات انجام شده پس از وقوع زلزله اخیر افزود : بعد از وقوع زلزله هم نماینده مقام معظم رهبری و هم دولت با تمام توان در شهرستان حضور پیدا کردند و باهمکاری نهاد هایی چون ،ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)،بنیادبرکت، بنیادمسکن، سپاه پاسداران ، قرارگاه خاتم الانبیاء ، استاندار و سایر نهاد های کشوری ،لشکری و استانی تمام تلاش برای کمک به مردم و رفع این آسیب ها به کار گرفته شد.

    سرپرست فرمانداری خاطر نشان کرد: از همین هفته کار بازسازی منازل آسیب دیده شروع خواهد شد و یک اشتغال پایدار در مسجدسلیمان ایجاد خواهد شدو همه مسئولین دست به دست هم خواهیم داد وامیدوارانه برای بازسازی دوباره این شهر و افزایش نشاط و روحیه مردم تلاش خواهیم کرد.

    حیدر حجتی نیا با بیان اینکه همشهریان و دانش آموزان عزیز بابت بازسازی مدارس آسیب دیده نگرانی نداشته باشندافزود: با همکاری استاندارمحترم و سازمان نوسازی مدارس کشور و استان و همچنین خیرین گرامی اعتبارات خوبی برای باز سازی این مدارس تخصیص پیدا کرد و اغلب مدارس تا مهرماه بازسای می شوند.

    وی تصریح کرد: سپاه پاسداران نیز ۱۰ مدرسه را بازی کرد و پنج مدرسه دیگر را که نیاز به مقاوم سازی دارد تا آخر آذر ماه تکمیل خواهدشد و همه این اعتبارات و کمک ها را مدیون خون این شهدای گرانقدری می دانیم که هم اکنون در جوار آن ها قرارگرفته ایم .

    سرپرست فرمانداری افزود: ضمن اینکه درود می فرستیم به روح پرفتوح شهدای هفته دولت همچون شهید باهنر وشهید رجائی ان شاء الله بتوانیم خدمتگزار مردم باشیم و گره ها ومشکلات مردم را به یاری خداوند و با تلاش حل کنیم.

    گفتنی است پس از این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری و برخی از مسئولین شهرستانی با خانواده های معظم شهیدان کاووس علیدادی و ابراهیم جعفری از شهدای دولت در شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.

    حجتی نیا در این دیدار ضمن گفتگوی صمیمانه با خانواده این شهیدان والامقام یادی از مقام و منزلت شهدا و فداکاری آنان و خانواده ها در حفظ ارزش های الهی نموده و همت و شکیبایی خانواده معظم شهدا را در این راه، ستود و با تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری، از خانواده های شهدای گرانقدر خواست که با سرلوحه قرار دادن راه این عزیزان، یاد آنان را گرامی داشته و در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین تک تک آحاد جامعه همت کنند.

    .

     

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *