×
آخرین اخبار

تاکید فرماندار هویزه بر استفاده از توانمندی نیروی انسانی و پیمانکاران بومی در پروژه های نفتی

  • کد نوشته: 7368
  • ۱۳۹۶-۰۹-۰۴
  • 1898 بازدید
  • فرماندارهویزه در دیدار با مدیرعامل مهندسی و توسعه نفت بر استفاده از توانمندی نیروی انسانی و پیمانکاران بومی در پروژه های نفتی تاکیدکرد

     

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هویزه ؛ دکترثبوتی فرماندارهویزه دردیداربا مهندس شهنازی زاده مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت درکمپ میدان آزادگان جنوبی؛ بکارگیری نیروهای غیربومی، تأخیردرپرداخت حقوق و مزایای کارگران، تبعیض و تفاوت در پرداخت حقوق و مزایای کارگران غیربومی با کارگران بومی،عدم ارائه خدمات و امکانات لازم و مناسب برای کارگران بومی،کارگاهی و مقطعی بودن پروژه ها،عدم هماهنگی مدیران شرکت های نفتی با شورای اشتغال شهرستان در زمینه جذب نیروی انسانی وعدم رعایت اصول حفاظتی و ایمنی کار درشرکت ها از جمله مهتمرین مشکلات و چالش های حوزه کارگری شهرستان هویزه دانست.

    فرماندارهویزه؛اعلام کلیه فرصت های شغلی مورد نیاز میادین نفتی به شورای اشتغال شهرستان هویزه، جذب نیروی انسانی براساس ضوابط قانونی، خرید کالا و خدمات مورد نیاز شرکت های مستقراز تولیدکنندگان داخل استان و شهرستان واستفاده از ظرفیت های پیمانکاران بومی در پروژه های نفتی را راه برون رفت از مشکلات وچالش های کارگری عنوان کرد.

    ثبوتی فرماندار هویزه ، در خصوص جذب و استفاده توانمندی نیروهای کارآموز هویزه و دشت آزادگان در میادین نفتی شهرستان در سریعترین زمان مورد تاکید قرار داد.

    وی افزود؛ در راستای تقویت مشاغل خانگی واقتصاد خانواده های بدسرپرست و بی سرپرست باتوجه به راه اندازی خانه توسعه زنان جویای کار،استفاده ازظرفیت مشاغل خانگی توسط شرکت های نفتی را خواستارشد.
    در این دیدار شهنازی زاده مدیرعامل مهندسی و توسعه نفت بر آمادگی همکاری و تعامل سازنده این شرکت درحل مشکل اشتغال جوانان جویای کار و استفاده از پتانسیل های شهرستان تاکید کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *