×
آخرین اخبار

رئیس روابط عمومی بهداشت و درمان مسجدسلیمان تاکید کرد:
تاکنون هیچ مورد مثبتی از ابتلای کرونا در مسجدسلیمان گزارش نشده است / مردم به شایعات بی اساس فضای مجازی توجه نکنند

  • کد نوشته: 20819
  • ۱۳۹۸-۱۲-۰۸
  • 494 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، ظهر امروز با انتشار پیامی در فضای مجازی مبنی بر “جواب تست یکی از بیماران مشکوک در مسجدسلیمان مثبت شد. و دو مورد مشکوک دیگر نیز احتمالا جواب تستشان مثبت است” با مهدی باقری رئیس روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان تماس گرفته شد. باقری در گفتگو با مدیر مسئول […]

    تاکنون هیچ مورد مثبتی از ابتلای کرونا در مسجدسلیمان گزارش نشده است / مردم به شایعات بی اساس فضای مجازی توجه نکنند

    به گزارش دیدگاه نیوز، ظهر امروز با انتشار پیامی در فضای مجازی مبنی بر “جواب تست یکی از بیماران مشکوک در مسجدسلیمان مثبت شد. و دو مورد مشکوک دیگر نیز احتمالا جواب تستشان مثبت است” با مهدی باقری رئیس روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان تماس گرفته شد.

    باقری در گفتگو با مدیر مسئول دیدگاه نیوز ضمن تکذیب این خبر اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ نتیجه مثبتی از ابتلاء به کرونا ویروس در مسجدسلیمان دیده نشده است.

    وی با بیان اینکه ۴ مورد با علائم آنفولانزا در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان بستری شدند که از این بیماران نمونه گیری انجام شده است و اما هنوز جواب تست بدست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان نرسیده است.

    رئیس روابط عمومی شبکه بهداشت و‌ درمان مسجدسلیمان بهترین راه مقابله و پیشگیری با این ویروس را رعایت نکات بهداشتی دانست و افزود: این بیماری قابل پیشگیری و کنترل است و از شهروندان تقاضا داریم که با رعایت نکات بهداشتی فردی و اجتماعی ما را در کنترل این بیماری یاری کنند و رعایت موارد مهم بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند.

    وی از مردم شریف مسجدسلیمان درخواست کرد که اخبار موثق مربوط به کرونا ویروس را از سایت های معتبر از جمله سایت وزارت بهداشت و سایت علوم پزشکی خوزستان و روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان دنبال کنند و به شایعات بی اساس که در فضای مجازی مطرح می شود توجه ننمایند.

    رئیس روابط عمومی بهداشت و درمان مسجدسلیمان در پایان افزود : انتشار هر گونه اخبار بی اساس و‌ شایعه در فصای مجازی و تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن جو روانی جامعه جرم است و شبکه بهداشت و درمان مسحدسلیمان این حق را به خود می دهد که در راستای حمایت از شهروندان و عموم جامعه این افراد را تحت پیگرد قضایی قرار دهد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *