×
آخرین اخبار

بیمه دانا اسپانسر مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان در لیگ بیستم شد

  • کد نوشته: 43580
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۰
  • 528 بازدید
  • شرکت سهامی بیمه دانا با باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان قرارداد همکاری امضا کرد.
    بیمه دانا اسپانسر مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان در لیگ بیستم شد

    شرکت سهامی بیمه دانا با باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان قرارداد همکاری امضا کرد.

    به گزارش دیدگاه نیوز، شرکت بیمه دانا در ادامه فعالیت حرفه ای خود در حوزه عملیات بیمه ای و مسئولیت اجتماعی، با هدف افزایش نفوذ به حوزه مسئولیت های ورزشی می کوشد تا با حمایت از تیم های فوتبال لیگ برتر، ضمن حمایت مالی از آنها، ضریب نفوذ بیمه را در بین طرفداران و علاقمندان رشته های مختلف ورزشی، به ویژه فوتبال گسترش دهد.

    از آنجا که شهرها و مناطق جنوبی کشورمان در واقع مهد فوتبال محسوب می‌شود و پتانسیل ها و ظرفیت های فراوانی برای معرفی چهره ها و استعدادهای ورزشی به جامعه دارند، از این رو بیمه دانا تلاش می‌کند تا با حمایت از تیم های لیگ برتری که در مقایسه با باشگاههای درجه اول فوتبال کشورمان از بنیه مالی بالایی برخوردار نیستند، نقشی هر چند کوچک در توسعه امر ورزش در کشورمان ایفا کند.

    با این رویکرد، بیمه دانا در قرارداد همکاری تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در لیگ برتر امسال و جام حذفی حضور دارد، آرم و لگوی خود را بر روی لباس های این تیم حک کرده تا از این پس، این تیم لیگ برتری فوتبال با لباس‌های متحدالشکل خود که آرم شرکت بیمه دانا در آن نقش بسته است، در میادین ورزشی حضور پیدا کند.

    گفتنی است، در مراسم امضای این قرارداد دکتر ابراهیم کاردگر نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل، موسی رضایی عضو هیات مدیره بیمه دانا وابوذر شجاعی مدیرعامل و دکتر سلیمانی معاون ورزشی باشگاه نفت مسجد سلیمان حضور داشتند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *