×
آخرین اخبار

به ساخت و سازهای غیرمجاز در رامهرمز خدمات تآسیساتی و زیربنایی داده نمی شود

  • کد نوشته: 75756
  • ۱۴۰۰-۰۸-۱۶
  • 576 بازدید
  • سرپرست شهرداری رامهرمز از ندادن خدمات تاسیساتی و زیربنایی به ساخت و سازهای غیر مجاز در رامهرمز خبر داد. فرشید فرجی / به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز همگام با رشد روزافزون جمعیت و توسعه شهرنشینی، مردم با مشکلاتی، ازجمله کمبود مسکن و سایر خدمات رفاهی روبه رو هستند که همین امر خود به نوعی عامل […]

    به ساخت و سازهای غیرمجاز در رامهرمز خدمات تآسیساتی و زیربنایی داده نمی شود

    سرپرست شهرداری رامهرمز از ندادن خدمات تاسیساتی و زیربنایی به ساخت و سازهای غیر مجاز در رامهرمز خبر داد.

    فرشید فرجی / به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز همگام با رشد روزافزون جمعیت و توسعه شهرنشینی، مردم با مشکلاتی، ازجمله کمبود مسکن و سایر خدمات رفاهی روبه رو هستند که همین امر خود به نوعی عامل افزایش تخلفات ساختمانی در شهر رامهرمز شده است.

    این معضل به علت عدم نظارت کافی بر ساخت و سازهای شهری هر روز نسبت به قبل بیشتر شده و پیامدهای ناشی از آن رو به افزایش است.

    متاسفانه حل این مشکل نیز آسان نمی باشد. تخلف به معنای هرگونه انحراف و تخطی از قوانین ملی و ضوابط و دستورالعمل طرح ها است و ساخت و ساز های غیر مجاز نیز نوعی از تخلفات ساختمانی محسوب میشوند.

    شهرداری رامهرمز طبق آخرین جلسات و تصمیمات گرفته شده  قرار شد با همکاری سایر ادارات مرتبط ، هیچگونه خدماتی نظیر ، جدول بندی فاضلاب ، بهسازی و آسفالت معابر ، آب ، برق ، گاز و تلفن به ساختمان های غیر مجاز اختصاص ندهند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *