×
آخرین اخبار

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس:
برگ سبز خودرو قطعا سند رسمی است

  • کد نوشته: 74212
  • ۱۴۰۰-۰۷-۱۲
  • 383 بازدید
  • نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس تاکید کرد: برگ سبز خودرو قطعا سند رسمی است و مجلس در این خصوص استسفاریه نمی‌دهد.
    برگ سبز خودرو قطعا سند رسمی است

    به گزارش دیدگاه نیوز، حسن نوروزی با اشاره به ادامه برخی حواشی پیرامون برگ سبز خودرو اظهار داشت: نمی‌توانیم برای ایجاد کاسبی یک عده مردم را مجبور کنیم، حتما به دفتر اسناد رسمی مراجعه کنند، بنابراین همان برگ سبز خودرو کافیست و نشان دهنده مالکیت صاحب خودرو است.

    نماینده مردم رباط کریم در مجلس افزود: ما نماینده مردم هستیم نه نماینده سازمان مالیات و دفترخانه‌ها؛ رای دیوان عدالت اداری و بخش نامه و آیین‌ها مبنی بر اینکه برگ سبز سند معتبر است، وجود دارد و ما باید به طرفداری از ملت و قانون تمکین کنیم.

    وی با بیان اینکه وقتی خودرو از کمپانی خارج می‌شود نیروی انتظامی برگ سبز صادر می‌کند، تصریح کرد: طرح موضوع استسفاریه و تنظیم لایحه و بررسی و ارسال آن دو سال زمان خواهد برد و بعبارتی این اقدام پیچیده کردن کار است، آنان بدانند مجلس برای این مسئله استسفاریه نمی‌دهد و برگ سبز باتوجه به قوانین و موادی که وجود دارد، معتبر است.

    نوروزی تصریح کرد: برای انتقال اسناد همان برگه سبز کافی است، نیاز مراجعه به دفترخانه وجود ندارد، اما چنانچه فردی بخواهد اقدام قوی داشته باشد به اختیار خود می‌توانند به دفترخانه مراجعه کند.

    نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس تاکید کرد: مجلس، قوه قضائیه و نیروی انتظامی همه اعلام کردند که برگه سبز معتبر و هرگونه تغییر، تعویض پلاک به وسیله برگه سبز معتبر و مردم نگران نباشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *