×
آخرین اخبار

به همت مرکز نوآوری جهاددانشگاهی انجام شد؛
برگزاری ۹ رویداد آموزش کارآفرینی و بازاریابی در حوزه استارت آپ ها و اپلیکیشن در سمنان

  • کد نوشته: 66088
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۵
  • 357 بازدید
  • رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از برگزاری ۹ رویداد و کارگاه آموزش مهارت های کارآفرینی، بازاریابی و کسب و کار به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی سمنان خبر داد.
    برگزاری ۹ رویداد آموزش کارآفرینی و بازاریابی در حوزه استارت آپ ها و اپلیکیشن در سمنان

    به گزارش دیدگاه نیوز ، علی منصفی راد گفت: مجموعه کارگاه ها و رویدادهای کارآفرینی شامل صندلی تجربه، رویداد دیدار، کارگاه آموزشی و… ویژه جوانان و علاقه مندان به کارآفرینی و به همت مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان و همکاری معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار می شود.

    وی افزود: در همین راستا در طول مدت هفته جاری ۹ کارگاه و رویداد آموزشی از مجموعه رویدادهای کارآفرینی با هدف شتابدهی به کسب و کارهای فناورانه جوانان در سمنان برگزار شد که بالغ بر ۵۵۰ نفر از جوانان علاقه مند به کارآفرینی در این دوره ها شرکت کردند.

    معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در این راستا، ۵ کارگاه آموزشی با عنوان کارگاه آموزشی برند سازی، کارگاه آموزشی دیجیتال مارکتینگ در استارت آپ ها، کارگاه آموزشی چگونگی بسته بندی محصولات در حوزه صنایع دستی، کارگاه آموزشی فن بیان و مهارتهای ارتباطی در بازاریابی و کارگاه آموزشی ارائه تاثیرگذار به سرمایه گذار در طول مدت هفته جاری در سمنان برگزار شد و بالغ بر ۳۰۰ نفر از علاقه مندان در این کارگاه ها شرکت کردند.

    منصفی راد اضافه کرد: در همین مدت ۴ رویداد آموزشی با عنوان رویداد تازه شو کارآفرینی و بازاریابی در حوزه اپلیکیشن، رویداد دیدار از پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، رویداد صندلی تجربه در حوزه داده کاوی و طراحی اپلیکیشن و رویداد آموزشی بازاریابی بازارهای داخل و خارج از کشور با مشارکت بالغ بر ۲۵۰ نفر از علاقه مندان در سمنان برگزار شده است.

    وی اظهار داشت: مجموعه رویدادها و کارگاه های آموزشی کارآفرینی در قالب کارگاه های مجازی و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی، رویداد «دیدار» در قالب بازدید حضوری از تجربیات موفق کارآفرینی و همچنین رویدادهای «صندلی تجربه» نیز به صورت مجازی نیز از طریق سامانه مجازی amjad.jde.ir/sm جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار می شود.

    وی اذعان داشت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان برگزاری رویدادها، می توانند با شماره ۳۳۳۳۷۱۴۱ مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان تماس بگیرند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *