×
آخرین اخبار

برگزاری مسابقه بین المللی نقاشی با موضوع “محافظت از خود و مردم در برابر بیماری همه گیر کووید-۱۹” به صورت مجازی

  • کد نوشته: 45746
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۸
  • 1002 بازدید
  • دفتر نمایندگی سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع "محافظت از خود و مردم در برابر بیماری همه گیر کووید-19" به صورت مجازی اقدام کرده است.
    برگزاری مسابقه بین المللی نقاشی با موضوع “محافظت از خود و مردم در برابر بیماری همه گیر کووید-۱۹” به صورت مجازی

    به گزارش دیدگاه نیوز، با توجه به اینکه کووید-۱۹ یک بیماری با شیوع سریع می باشد، دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در نظر دارد، مسابقه نقاشی را با هدف ارتقای آگاهی مردم از این بیماری نوظهور و تولید آثار هنری برای به تصویر کشاندن ایفای نقش هر یک از افراد جامعه در محافظت از خود، خانواده و دوستان در برابر ابتلا به کروناویروس و همچنین انجام اقدامات لازم در صورت ابتلا به این بیماری، برگزار نماید. 

    دانش آموزان در رده های سنی: ۸ و ۹ سال، ۱۰ و ۱۱ سال، ۱۲ و ۱۳ سال، ۱۴ و ۱۵ سال، ۱۶ تا ۱۸ سال می توانند در این مسابقه شرکت کرده و آثار نقاشی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۰ دیماه سال جاری (۳۰ دسامبر ۲۰۲۰) به آدرس ایمیل: whoartcovid@gmail.com ارسال کنند.

    این مسابقه، در رده های سنی: ۸ و ۹ سال، ۱۰ و ۱۱ سال، ۱۲ و ۱۳ سال، ۱۴ و ۱۵ سال، ۱۶ الی ۱۸ سال برگزار و برندگان توسط هیأت داوران دفتر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت در شهر قاهره کشور مصر انتخاب و جوایزی به ترتیب به مبالغ ۲۰۰- ۱۷۵- ۱۵۰- ۱۲۵- ۱۰۰ دلار آمریکا به همراه لوح یادبود دریافت خواهند نمود.

    گفتنی است اطلاع رسانی جهت شرکت دانش آموزان در مسابقه نقاشی با موضوع “محافظت از خود و مردم در برابر بیماری همه گیر کووید-۱۹” به مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش و اداره کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش اعلام شده است.

    راهنمای شرکت دانش آموزان در این مسابقه و فرم ثبت نام مربوطه در فایل زیر قابل مشاهده است.

     

    جهت دانلود فایل کلیک کنید

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “برگزاری مسابقه بین المللی نقاشی با موضوع “محافظت از خود و مردم در برابر بیماری همه گیر کووید-۱۹” به صورت مجازی”

    1. محمد یوسف جمال زاده گفت:

      #کرونا_در_کمین_است#

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *