×
آخرین اخبار

برگزاری رویداد آموزشی تبلیغات و برند‌سازی در مرکز منش ایلام

  • کد نوشته: 66042
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۵
  • 427 بازدید
  • تجاری سازی فناوری و اشتغال در رویداد آموزشی تبلیغات و برندسازی بر تبلیغات (تبلیغ ) به عنوان یک تکنیک کارآمد و موثر برای ترویج کالا، خدمات و ایده‌ها اشاره شد.
    برگزاری رویداد آموزشی تبلیغات و برند‌سازی در مرکز منش ایلام

    به گزارش دیدگاه نیوز ، حامد درویشی، کارآفرین و مشاور کسب و کار در این رویداد آموزشی با اشاره به اهمیت تبلیغات برای موفقیت کسب و کارها اظهار کرد: تبلیغات (تبلیغ ) یک تکنیک کارآمد و موثر برای ترویج کالا، خدمات و ایده‌ها است؛ این یک شکل و روشی از ارتباطات غیر شخصی است که در آن اطلاعات کسب‌ و کار برای مشتریان بالقوه در دسترس قرار می‌گیرد.

    وی با بیان اینکه ایده اساسی در تبلیغات افزایش کسب‌وکار با فروش کالا یا خدمات است، گفت: ترویج محصولات تازه وارد شده در میان مشتریان بالقوه، ترویج برنامه فروش شخصی، ایجاد آگاهی در مدت‌زمان کوتاهی بین حداکثر افراد در مورد کسب‌وکار خود، برای ورود به بازار ملی یا حتی بین المللی و ایجاد گروه جدید از مشتریان و بالا بردن حسن نیت و ایجاد اعتبار در میان مشتریان با وعده ارائه کیفیت بهتر محصولات و خدمات از جمله اهداف یک کسب و کار است.

    اضافه می‌شود، رویداد آموزشی مجازی “تبلیغات و برند‌سازی” در راستای اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان با همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان ایلام، اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام، جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، بسیج علمی و پژوهشی استان ایلام، بنیاد نخبگان استان ایلام و مرکز رشد جهاد دانشگاهی ایلام برگزار شد. / انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *