• امروز : سه شنبه - ۵ مرداد - ۱۴۰۰
  • برابر با : 18 - ذو الحجة - 1442
  • برابر با : Tuesday - 27 July - 2021

اخبار ویژه

طنین زندگی در آمبولانس اورژانس اسکو تذکر شفاهی علیرضا ورناصری به رئیس جمهور در ادامه روند اعتراض به وضعیت کم آبی در خوزستان حضور نماینده محترم مجلس شورای اسلامی در اردوی والیبال نشسته و وزنه برداری جانبازان و معلولین طرح جنجالی اینترنت از دستور کار مجلس خارج شد | مقاومت عقلای مجلس در برابر دیوارکشی اینترنتی تسریع در تشکیل تعاونی دامداران شهرستان آغاجاری افزایش شدید مبتلایان جدید به کرونا در هندیجان / کاهش رعایت دستورالعملها در هندیجان به زیر ۵۰ درصد هیچ‌گونه افزایش قیمت نان در شهرستان هندیجان صورت نگرفته است ۹۰ هزار قطعه طیور خانگی در شادگان علیه بیماری نیوکاسل مایه‌کوبی شد ۱۰۰ هزار راس دام سبک در مسجدسلیمان علیه بیماری طاعون واکسینه شدند شوک آگهی استخدام آمازون به بازار رمزارزها؛ قیمت بیت‌کوین ۱۲ درصد افزایش یافت سه نکته برای پیدا کردن ملک روی دیوار دستگیری سارق اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه کاره در مسجدسلیمان درگذشت رکورددار سبیل در ایران ۲۷مصدوم و دوفوتی طی پنج فقره سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان آذربایجان شرقی مجلس دور شبکه‌های اجتماعی خط ‌می‌کشد؟ حملات آمریکا با پیشروی گروهک تروریستی طالبان ادامه خواهد داشت فاجعه گتوند؛ از پهلوی تا روحانی / جزییات تکان‌دهنده از تاریخچه ساخت سد گتوند نفت مسجد سلیمان ۱ – گل گهر سیرجان ۲ / سایه سقوط بر سر شاگردان فکری کیمیا علیزاده به مقام چهارم المپیک توکیو دست یافت توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی به مناسبت هفته کرامت به عنوان طرح احسان علوی در شهرستان آذرشهر با همکاری هلال احمر و سپاه آذرشهر

3

برگزاری رویداد آموزشی تبلیغات و برند‌سازی در مرکز منش ایلام

  • برای مطالعه این خبر < 1 دقیقه زمان نیاز است
  • کد خبر : 66042
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
برگزاری رویداد آموزشی تبلیغات و برند‌سازی در مرکز منش ایلام
تجاری سازی فناوری و اشتغال در رویداد آموزشی تبلیغات و برندسازی بر تبلیغات (تبلیغ ) به عنوان یک تکنیک کارآمد و موثر برای ترویج کالا، خدمات و ایده‌ها اشاره شد.

به گزارش خبر روز ، حامد درویشی، کارآفرین و مشاور کسب و کار در این رویداد آموزشی با اشاره به اهمیت تبلیغات برای موفقیت کسب و کارها اظهار کرد: تبلیغات (تبلیغ ) یک تکنیک کارآمد و موثر برای ترویج کالا، خدمات و ایده‌ها است؛ این یک شکل و روشی از ارتباطات غیر شخصی است که در آن اطلاعات کسب‌ و کار برای مشتریان بالقوه در دسترس قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ایده اساسی در تبلیغات افزایش کسب‌وکار با فروش کالا یا خدمات است، گفت: ترویج محصولات تازه وارد شده در میان مشتریان بالقوه، ترویج برنامه فروش شخصی، ایجاد آگاهی در مدت‌زمان کوتاهی بین حداکثر افراد در مورد کسب‌وکار خود، برای ورود به بازار ملی یا حتی بین المللی و ایجاد گروه جدید از مشتریان و بالا بردن حسن نیت و ایجاد اعتبار در میان مشتریان با وعده ارائه کیفیت بهتر محصولات و خدمات از جمله اهداف یک کسب و کار است.

اضافه می‌شود، رویداد آموزشی مجازی “تبلیغات و برند‌سازی” در راستای اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان با همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان ایلام، اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام، جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، بسیج علمی و پژوهشی استان ایلام، بنیاد نخبگان استان ایلام و مرکز رشد جهاد دانشگاهی ایلام برگزار شد. / انتهای پیام


نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

لینک کوتاه : https://daylinews.ir/?p=66042

نظر دهید:

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال نظرات

خبر روز حق خود را در منتشر نکردن دیدگاه شما بر اساس تشخیص خود، حتی به فرض این‌که قوانین زیر را صریحاً نقض نکرده باشند، محفوظ می‌داند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت خبر روز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.