×
آخرین اخبار

برنامه های هفته دفاع مقدس درشهرستان دشت آزادگان تشریح شد

  • کد نوشته: 6410
  • ۱۳۹۶-۰۶-۲۶
  • 862 بازدید
  • در هفته دفاع مقدس امسال باید با در نظر گرفتن  برنامه فرهنگی ،اجتماعی ،ورزشی متنوع تر و با شکوهتر از سالهای گذشته برگزار گردد.

    برنامه های هفته دفاع مقدس درشهرستان دشت آزادگان تشریح شد

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از دشت آزادگان؛ جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس صبح امروز یکشنبه ۲۶ شهریور ماه در محل سالن جلسات فرمانداری و به ریاست سماک معاونت فرمانداری و با حضور اعضای این ستاد تشکیل شد.

     

    در این جلسه سماک گفت: پاسداشت خون شهدا و زنده نگاه  داشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جان فشانی های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود.

     

    معاون فرمانداری دشت آزادگان افزود:  در هفته دفاع مقدس امسال باید با در نظر گرفتن  برنامه فرهنگی ،اجتماعی ،ورزشی متنوع تر و با شکوهتر از سالهای گذشته برگزار گردد.

     

    در ادامه موسوی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان اجرای رژه نیروهای مسلح در سوسنگرد ، اعزام یکصد نفر از بسیج عشایری به تهران برای شرکت در مراسم رژه سراسری ، اجرای نمایش رزمایش مقاومت در سوسنگرد ،دیدار با خانواده های معظم شهدا،جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ،غباروبی مزار شهدا ،برگزاری مسابقات فرهنگی –ورزشی ،بهره برداری از اماکن مسکونی مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، نواختن زنگ مقاومت در مدارس از جمله مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان دشت آزادگان عنوان کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *