×
آخرین اخبار

برنامه نجات بانکی در کشور طراحی شود/ تنظیم سندی در مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد چرایی دلایل ضعف در اجرای اقتصاد مقاومتی

  • کد نوشته: 9560
  • ۱۳۹۶-۱۱-۲۰
  • 527 بازدید
  • دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال پیگیری و تنظیم سندی برای مشخص شدن دلایل ضعف در اقتصاد مقاومتی و راهکارهای رفع آن هستیم که به‌ زودی منتشر می‌شود.

    برنامه نجات بانکی در کشور طراحی شود/ تنظیم سندی در مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد چرایی دلایل ضعف در اجرای اقتصاد مقاومتی

    به گزارش دیدگاه نیوز؛محسن رضایی با اشاره به عملکرد دولت در اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال پیگیری و تنظیم سندی برای مشخص شدن دلایل ضعف در اقتصاد مقاومتی و راهکارهای رفع آن هستیم که به‌زودی منتشر خواهد شد.

     

    وی با اشاره به عدم توفیق دولت در اقتصاد مقاومتی ادامه داد: برای عبور از مشکلات اقتصادی باید کار جهادی در همه بخش‌های کشور به حرکت بیفتد و دولت باید کار جهادی را در سیستم اداری خود اجرا کند.

     

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: تا وقتی‌ که مدیریت جهادی در دولت تثبیت نشود، به‌ جایی نخواهیم رسید و نمی‌توانیم پیشرفت کنیم.

     

    رضایی با اشاره به دلایل عدم رفع رکود اقتصادی در کشور توضیح داد: دولت و مجلس باید به‌ صورت جدی دست به تحولاتی بزنند که روند فعلی که بر زندگی مردم تأثیر کمتری دارد را عوض کنند.

     

    وی تأکید کرد: نتایج مورد انتظار رهبر معظم انقلاب به دست نمی‌آید، مگر اینکه این در نحوه اداره کشور و در نحوه ایجاد شغل برای جوانان ایجاد شود.

     

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: الآن مهم‌ترین مسائل اقتصادی در کشور رفع موانع تولید در داخل، ایجاد شغل و بانک‌ها است که باید در اولویت قرار گیرد.

     

    وی خاطرنشان کرد: باید یک برنامه نجات بانکی در کشور طراحی و مشکلات بانک‌ها در فرصت کوتاه‌تری حل‌وفصل شود.

     

    رضایی افزود: با انجام این کارها نتیجه این می‌شود که جریان تولید و اشتغال در کشور تقویت شود و رونق صورت بگیرد.

     

    وی در پایان خاطرنشان کرد: مسؤولان صدای مردم را شنیده‌اند و به دنبال حل مشکلات آن‌ها هستند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *