×
آخرین اخبار

برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به مناسبت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز

  • کد نوشته: 65668
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۲
  • 413 بازدید
  • معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، ویژه برنامه‌های این اداره کل را به مناسبت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اعلام داشت.
    برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به مناسبت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز

    به گزارش دیدگاه نیوز ، محمد رستمی معاون فرهنگی و هنری این اداره کل در این خصوص عنوان داشت: این برنامه‌ها با افتتاح نمایشگاه کالاهای مکشوفه قاچاق و پوسترهای حمایت از کالای ایرانی در طبقه همکف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز و پس از آن اعضای کارگروه که از دستگاه‌های اجرایی استان و سایر نهادهای فرهنگی و اجتماعی هستند با همراهی استاندار از خانواده شهید بهرامی که از شهدای مبارزه با قاچاق کالا و ارز می باشد، دیدار و از این خانواده شهید تقدیر خواهد کرد.

    رستمی گفت: در ادامه به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ تیرماه سالروز فرمان تاریخی مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، اعضای کارگروه با همراهی استاندار قزوین، از آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان دیدار خواهند داشت.

    این مسئول فرهنگی بیان داشت: اولین کارگاه تخصصی برای اصحاب رسانه و تبلیغات با موضوع قاچاق کالا و ارز دوشنبه ۱۴ تیرماه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برگزار می‌شود که در این نشست ، کارشناس معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اطلاعات تخصصی و مفیدی را جهت استفاده اصحاب رسانه و تبلیغات ارائه خواهد کرد.

    وی افزود: همچنین فراخوان دومین دوره مسابقه طراحی پوستر با موضوع شعار سال “تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” توسط معاونت فرهنگی و رسانه این اداره کل و با همکاری کانون طراحان گرافیک و انجمن توسعه هنرهای تجسمی استان قزوین منتشر گردیده که علاقمندان می‌توانند جهت ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین به آدرس مراجعه نمایند.

    شایان ذکر است که برنامه‌های دستگاه‌ها و نهادهای عضو کارگروه و همچنین برنامه‌های شهرستان های تابعه در این خصوص پس از تجمیع گزارشات، اطلاع رسانی خواهد شد. / انتهای خبر

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *