×
آخرین اخبار

برد پر تلفات استقلال مقابل صنعت نفت

  • کد نوشته: 111942
  • ۱۴۰۱-۱۰-۰۵
  • 113 بازدید
  • مصاف صنعت نفت آبادان و استقلال در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی یک گله آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید. این برد در حالی رقم خورد که سه بازیکن استقلال با دریافت کارت زرد، بازی هفته بعد این تیم مقابل مس رفسنجان را از دست دادند.

    برد پر تلفات استقلال مقابل صنعت نفت

    در جریان هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم صنعت نفت آبادان و استقلال از ساعت ۱۸ امروز (یک‌شنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی یک بر صفر آبی‌های پایتخت به پایان رسید.

    با این نتیجه استقلال ۲۶ امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت. پرسپولیس با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال با ۲۶ امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها قرار دارد.

    صنعت نفت آبادان صفر – استقلال یک

    گل‌ها: کوین یامگا (دقیقه ۸۶) از استقلال

    کارت زرد: سعید مهری (محروم از بازی هفته بعد)، محمد محبی (محروم از بازی هفته بعد)، کوین یامگا و صالح حردانی (محروم از بازی بعد) از استقلال، محمد قنبری از صنعت نفت آبادان

    کارت قرمز: –

    ترکیب صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، محمد طیبی، حکیم نصاری، امید خالدی (دقیقه ۶۷ – امیرحسین فرهادی)، محمد قنبری، فردین یوسفی، مهدی ممی زاده (دقیقه ۸۴ – رحیم آلبوغبیش)، میثم تهی دست، حسین ساکی، عباس بوعذار (دقیقه ۷۷ – محمد حسین باصری) و سینا مریدی

    ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، صالح حردانی (دقیقه ۷۷ – سجاد شهباززاده)، کوین یامگا، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری (دقیقه ۴۶- امیرعلی صادقی)، محمد محبی (دقیقه ۷۷- آرمان رمضانی)، مهدی قایدی (دقیقه ۸۸ – زبیر نیک‌نفس) و ارسلان مطهری (دقیقه ۷۷ – جعفر سلمانی)

    نیمه نخست

    اولین موقعیت بازی در دقیقه ۲۶ رخ داد که روی یک ضربه کرنر، صنعت نفت می‌توانست دروازه استقلال را تهدید کند اما سید حسین حسینی و مدافعان توانستند خطر را از محوطه جریمه آبی‌ها دور کنند.

    صنعت نفت آبادان تا اواسط نیمه اول مسابقه، مدیریت بیشتری روی بازی داشت و در تلاش بود تا آوردن توپ روی دروازه استقلال، به گل برسد اما فرصت‌های این تیم راه به جایی نبرد.

    استقلال تا پایان نیمه اول نتوانست یک موقعیت جدی در محوطه جریمه صنعت نفت‌ آبادان شکل دهد. همچنین زردپوشان آبادانی نیز نتوانستند در نیمه اول کاری از پیش ببرند تا این بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

    نیمه دوم

    با شروع نیمه دوم، استقلال شکل هجومی‌تری به خود گرفت و سعی داشت تا با خلق موقعیت‌های مختلفی، دروازه صنعت نفت آبادان را تهدید کند.

    اولین موقعیت جدی بازی، در دقیقه ۶۴ رخ داد. یک دقیقه پیش از این موقعیت، محمد محبی روی نفوذ خود به دروازه صنعت نفت آبادان،‌ موفق شد یک خطا پشت محوطه جریمه حریف به نفع استقلال بگیرد. در ادامه ضربه کاشته توسط مهدی مهدی‌پور زده شد اما طیبی مدافع صنعت نفت آبادان نفت از روی خط بیرون کشید و در ادامه شوت مرادمند به کرنر تبدیل شد.

    دقیقه ۷۹ این دیدار، مهدی ممی زاده از پشت محوطه جریمه استقلال، شوتی روانه دروازه سید حسین حسینی کرد که ضربه او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

    گل: در دقیقه ۸۲ مسابقه، روی فشار استقلالی‌ها در محوطه جریمه صنعت نفت آبادان،‌ آرمان رمضانی موفق شد یک پنالتی برای استقلال بگیرد و در ادامه کوین یامگا پشت توپ قرار گرفت و در نهایت کوین یامگا در دقیقه ۸۶ مسابقه موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.

    در ادامه استقلال توانست گل پیروزی بخش خود را  حفظ کند و تلاش صنعت نفت آبادان برای جبران نتیجه، بی‌ثمر بود تا این بازی در نهایت با برتری یک گله شاگردان ساپینتو به پایان برسد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *