×
آخرین اخبار

سید سلمان هاشمی خطیب جمعه شهرک طالقانی
برای عبور از مشکلات اقتصادی، نیازمند دولت جوان،کارآمد و حزب اللهی با تفکر بسیجی هستیم

  • کد نوشته: 44240
  • ۱۳۹۹-۰۸-۳۰
  • 434 بازدید
  • درخواست ما از اعضای شورای اسلامی شهر بندرماهشهر این است که یک یادگار از خود بر جای بگذارند و آن اینکه خیابان ها و کوچه های شهرک طالقانی را به نام چهارده معصوم و شهدای شهرک طالقانی مزین نمایند و همچنین نام خیابان سربندر را به سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر نام دهند.
    برای عبور از مشکلات اقتصادی، نیازمند دولت جوان،کارآمد و حزب اللهی با تفکر بسیجی هستیم

    سید سلمان هاشمی: *برای عبور از مشکلات اقتصادی، نیازمند دولت جوان،کارآمد و حزب اللهی با تفکر بسیجی هستیم*

    امام جمعه شهرک طالقانی گفت: *برای عبور از مشکلات اقتصادی، نیازمند دولت جوان،کارآمد و حزب اللهی با تفکر بسیجی هستیم، فرهنگ بسیج، فرهنگ خدمت به مردم و جان ‌فشانی برای انقلاب است. بسیج ثابت کرده است که هر جا انقلاب و نظام به وجود آنها نیاز داشته باشد در صحنه حاضر خواهند بود.*

    سید سلمان هاشمی با اشاره به موضوع مرجعیت خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از خواص با مشاهده بعضی از کانال های ماهواره ای به مراجع تقلید و علمای سابق حمله می کنند و قصد تخریب این بزرگواران را دارند، اما همینجا می گوییم که مرجعیت خط قرمز ما است و هیچکس نباید از این خط عبور کند.

    امام جمعه شهرک طالقانی با تبریک و گرامیداشت آغاز هفته بسیج؛ بیان کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی تشکیل بسیج به فرمان امام راحل بوده و این نهاد خدوم نماد قدرت و امنیت برای دوستان و سنبل بیم و هراس برای دشمنان بوده و خواهد بود.معنای بسیج امروز فراگیر است و هرکس یک قدم جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی بردارد بسیجی است. امروزه بسیج این شجره طیبه در جهان تاثیرگذار عمل کرده و الگوی بسیاری از جوانان در کشورهای عراق، یمن ، فلسطین و لبنان برای مقابله با استکبار جهانی و سلطه گران شده است.

    وی افزود: امروز دشمنان ایران و در رأس آن ها آمریکای جنایتکار آنچنان از قدرت بسیج حساب می برند که بنا بر فرمایش حضرت آقا، علت شکست ناپذیری ما وجود تفکر بسیجی است که باید این تفکر را حفظ و نگه داشت، امّا رمز موفقیت و عامل ماندگاری بسیج،را در معنویت، تقوا و اخلاص آنها می توان جستجو کرد. هرجا که تفکر و روحیه بسیجی حاکم بود نظیر صنایع دفاعی، موشکی، هوا و فضا، پروژه های هسته ای و علمی، خودکفایی در بنزین و … پیشرفت کرده ایم.ما کشوری بودیم که ۱۴ سال پیش یکی از بزرگترین واردکنندگان بنزین بودیم و تحریم کنندگان گزینه تحریم را روی میز گذاشتند، اما امروز با تکیه بر باور و توان داخلی به کمک متخصصان خود صادر کننده آن شدیم.

    هاشمی ادامه داد: اما هر جا که تفکر بسیجی در کشور حاکم نبوده نظیر مدیریت امور اقتصادی و کشور درگیر تفکرغرب گرا بوده عقب ماندیم و پیشرفتی حاصل نشد و این تنگناها و مضیقه هایی که که می بینیم و روز به روز در حال افزایش است حاصل تفکر غربی برخی مدیران از اول انقلاب تاکنون بوده است.

    امام جمعه شهرک طالقانی تاکید کرد: برای عبور از مشکلات اقتصادی، نیازمند دولت جوان،کارآمد و حزب اللهی با تفکر بسیجی هستیم، فرهنگ بسیج، فرهنگ خدمت به مردم و جان ‌فشانی برای انقلاب است. بسیج ثابت کرده است که هر جا انقلاب و نظام به وجود آنها نیاز داشته باشد در صحنه حاضر خواهند بود.

    وی یادآور شد: در هفته ای که گذشت شاهد کلنگ زنی یکصد واحد مسکونی از سوی فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج سپاه پاسداران در مناطق محروم شهرستان بندر ماهشهر بودیم که ۱۴ واحد آن در شهرک طالقانی کلنگ زنی و قرار است توسط گروه جهادی بسیج شهرک طالقانی احداث شود که جا دارد از تلاش های این فرمانده محترم کمال تشکر را داشته باشیم.

    خطیب نماز جمعه شهرک طالقانی در فراز دیگری از خطبه ها؛افزود: درخواست ما از اعضای شورای اسلامی شهر بندرماهشهر این است که یک یادگار از خود بر جای بگذارند و آن اینکه خیابان ها و کوچه های شهرک طالقانی را به نام چهارده معصوم و شهدای شهرک طالقانی مزین نمایند و همچنین نام خیابان سربندر را به سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر نام دهند. همچنین برای روشنایی و نصب حفاظ برای اِلِمان امام علی (علیه السلام) چاره ایی بیاندیشند.

    سید سلمان هاشمی در پایان یادآور شد: متقاضیان واگذاری جایگاه احشام نسبت به ثبت نام سریعاً اقدام نمایند، لازم میدانم نکته ای را به مسوولین اجرایی این جایگاه گوشزد کنم که به فکر دفع فاضلاب یا احداث تصفیه خانه در کنار این جایگاه باشند چرا که این مساله بسیار ضروری است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *