×
آخرین اخبار

با پیگیری های خبر روز و به همت نماینده شهرستان اندیکا؛ اختصاص اعتبار به شهرداری آبژدان

  • کد نوشته: 44304
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۱
  • 459 بازدید
  • پس از پیگیری خبر روز در خصوص عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری آبژدان اندیکا در 20 ماه اخیر، نماینده این حوزه انتخابیه از اختصاص اعتباری برای شهرداری‌های حوزه انتخابیه خود از جمله آبژدان خبر داد.
    با پیگیری های خبر روز و به همت نماینده شهرستان اندیکا؛ اختصاص اعتبار به شهرداری آبژدان

    پس از پیگیری دیدگاه نیوز در خصوص عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری آبژدان اندیکا در ۲۰ ماه اخیر، نماینده حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل از اختصاص اعتباری برای شهرداری‌های حوزه انتخابیه خود از جمله آبژدان خبر داد.

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، خبری مبنی بر «کارگران شهرداری آبژدان اندیکا ۲۰ ماه بی‌حقوق!» در دیدگاه نیوز منتشر شد.

    در این خبر، شهردار آبژدان گفته بود که علی رغم پیگیری‌های انجام شده تاکنون موفق به دریافت حقوق پرسنل نشدیم و ۲۰ ماه است که کارگران این دستگاه حقوق نگرفته‌اند.

    پس از انتشار این خبر، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان در گفت‌وگو با دیدگاه نیوز اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده اعتباری به هر چهار شهرداری شهرستان‌های حوزه انتخابیه اختصاص یافته تا بخشی از مشکلات شهرداری‌های این مناطق از جمله پرداخت حقوق پرسنل مرتفع شوند.

    وی افزود: بر این اساس به شهرداری‌های مسجدسلیمان، هفتکل و آبژدان هر سه بصورت مجزا ۱۰ میلیارد ریال، لالی ۴۰ میلیارد ریال، قلعه خواجه پنج میلیارد ریال، گلگیر و عنبر هرکدام دو میلیارد ریال و زاووت یک میلیارد ریال اختصاص می‌یابد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *