×
آخرین اخبار

باند قاچاق مواد مخدر در آبادان منهدم شد

  • کد نوشته: 95188
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۴
  • 277 بازدید
  • آبادان- خبر روز – فرمانده انتظامی استان خوزستان از انهدام  باند مواد مخدر همراه با کشف محموله ۱۱۷ کیلوگرمی مواد در این شهرستان خبر داد.

    باند قاچاق مواد مخدر در آبادان منهدم شد

    به گزارش پنجشنبه دیدگاه نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” در خصوص جزئیات این کشف، اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های قاطع و مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبادان با همکاری رده تخصصی خود در استان با اشرافیت و تسلط اطلاعاتی و رصد محورهای مواصلاتی یک دستگاه خودروی اتوبوس حامل محموله مواد مخدر  را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی توقیف کردند.

    وی با بیان دستگیری چهار نفر در این رابطه افزود: در بازرسی صورت گرفت از داخل اتوبوس مقدار ۹۷ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و ۲۰ کیلوگرم از نوع تریاک ،”در مجموع ۱۱۷کیلوگرم مواد مخدر ” کشف و ضبط شد، خودروی مورد نظر نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

     فرماندهی انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: متهمان که به صورت باندی فعالیت می کردند، ضمن اعتراف، پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
    سردار صالحی تاکید کرد: دیگر هیچ نقطه و مکان امنی برای سوداگران مرگ نیست و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *