×
آخرین اخبار

باز هم احتکار خودرو، این بار در غرب تهران

  • کد نوشته: 26543
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۱
  • 848 بازدید
  • رییس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف 35 دستگاه خودرو احتکار شده فاقد پلاک از یک پارکینگ در غرب تهران خبر داد.
    باز هم احتکار خودرو، این بار در غرب تهران

    رییس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف ۳۵ دستگاه خودرو احتکار شده فاقد پلاک از یک پارکینگ در غرب تهران خبر داد.

    دیدگاه نیوز / سرهنگ علی محمدی دراین باره گفت: مدتی قبل در جریان پایش‌های اطلاعاتی ماموران پلیس مشخص شد که مالک پارکینگ خودرویی در حوالی اتوبان شهید باکری تعداد قابل توجهی از انواع خودروهای ایرانی و خارجی را جمع آوری کرده است که در همین راستا ماموران برای رسیدگی به این موضوع وارد عمل شدند.

    وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه حاکی از صحت موضوع بود، افزود: در همین راستا با مقام قضایی هماهنگی لازم انجام شد و همزمان هویت مالک پارکینگ و عامل احتکار شناسایی شد و ماموران دیروز به این محل اعزام شده و دو متهم را که مالک پارکینگ و عامل احتکار بودند دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

    محمدی افزود: در بازرسی از این پارکینگ نیز تعداد ۳۵ دستگاه انواع خودرو شامل هشت دستگاه سواری تیبا، هفت دستگاه سواری پراید، پنج دستگاه سواری ساینا، شش دستگاه پژو۲۰۶، پنج دستگاه پژو۴۰۵، یک دستگاه هایما، و سه دستگاه ال نود کشف و توقیف شد.

    رییس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ارزش ریالی خودروهای کشف شده را بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برای متهمان پرونده‌ای تشکیل شد و آنان پس از تحقیقات اولیه برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرای جرائم اقتصادی شدند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *