×
آخرین اخبار

بازگشت محدودیت‌ها به شهرستان امیدیه / باشگاه‌ها و موسسات آموزشی و آموزشگاه‌ها تعطیل شدند

  • کد نوشته: 36827
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۰
  • 360 بازدید
  • سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه از وضعیت قرمز شهرستان امیدیه و اعمال برخی محدودیت‌ها خبر داد.
    بازگشت محدودیت‌ها به شهرستان امیدیه / باشگاه‌ها و موسسات آموزشی و آموزشگاه‌ها تعطیل شدند

    سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه از وضعیت قرمز شهرستان امیدیه و اعمال برخی محدودیت‌ها خبر داد.

    سید مهران رفیعی در خصوص آخرین وضعیت ویروس کرونا، در امیدیه و آخرین تصمیمات به خبرنگار دیدگاه نیوز گفت: طی نامه‌ای که امروز از سوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، خطاب به استانداری و فرمانداری ها ارسال شده بود، اعلام گردیده که سراسر استان خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارد.

    رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرستان امیدیه افزود: از همشهریان تقاضا می‌شود که این بیماری را جدی بگیرند و شیوه‌نامه های بهداشتی را به‌منظور حفظ سلامتی خود و خانواده و همچنین دیگر همشهریان رعایت کنند.

    رفیعی با اشاره به اعمال محدودیت‌ها ادامه داد: بر اساس درخواست دانشگاه علوم پزشکی و ابلاغیه استانداری مقرر شد که پارک‌ها، مؤسسات آموزشی و باشگاه‌ها تعطیل شوند و به همین منظور استاندار خوزستان نیز، امروز مکاتبات لازم را نهایی و اطلاعیه تعطیلی مراکز مذکور را به فرمانداران و شهرداران ابلاغ کرد.

    نماینده عالی دولت درامیدیه تصریح کرد: به‌منظور جلوگیری از تجمعات و رفت‌وآمدها، چراغ پارک‌ها خاموش می‌شوند و نیروی انتظامی نیز در این زمینه همکاری لازم را خواهد داشت.

    وی  در پایان گفت: با توجه به وضعیت قرمز و شرایط بحرانی استان و شهرستان آئین سیاسی عبادی نماز جمعه و همچنین اقامه نماز به‌صورت جماعت تا پایان وضعیت قرمز برگزار نخواهد شد و در همین راستا، مکاتبات و نامه‌نگاری‌ها از سوی استاندار به مسئول دبیرخانه ائمه جمعه با امضای وی ابلاغ‌شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *