×
آخرین اخبار

سرپرست فرمانداری شادگان خبرداد:
بازرسی ۲۳۵ و تشکیل ۱۸ پرونده تعزیراتی برای نانوایان شهرستان شادگان

  • کد نوشته: 71049
  • ۱۴۰۰-۰۶-۱۰
  • 389 بازدید
  • 0--*
    بازرسی ۲۳۵ و تشکیل ۱۸ پرونده تعزیراتی برای نانوایان شهرستان شادگان

    به گزارش دیدگاه نیوز، امید صبری پور صبح امروز در جلسه کارگروه آرد، نان و گندم شهرستان شادگان که با حضور اعضای کارگروه مذکور برگزار شد اظهار کرد: تشدید بازرسی‌ها، برخورد قاطع با نانوایان متخلف، حمایت از نانوایان قانونمند باید با جدیدت تمام از طریق اعضای کارگروه عملیاتی و اجرایی شود.
    وی از تشکیل تعداد ۲۳۵ بازرسی و ۱۸ پرونده تعزیراتی در سال جاری خبر داد و افزود: نان، مهم‌ترین غذای مردم است و باید با نظارت دائمی بر کیفیت، بهداشت و… بهترین نان به مردم ارائه شود.
    سرپرست فرمانداری شادگان بر تشدید نظارت تیم‌های بازرسی مشترک بر نحوه توزیع آرد، کیفیت تولید و عرضه نان در این شهرستان تاکید و بیان کرد: بهبود کمی و کیفی پخت نان انتظار مردم است و با توجه به شیوع بیماری کرونا بازرسی و نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و کیفیت نان افزایش می‌یابد.
    وی تصریح کرد: نصب تابلو اطلاعات ضروری از قبیل ساعات کار و روز تعطیلی نانوایی‌ها، قیمت، وزن نان و شماره تماس رسیدگی به شکایات مردمی در ورودی نانوایی‌ها و در معرض دید مشتریان ضروری است و اداره صنعت، معدن و تجارت، مسوولیت نظارت مستمر در این زمینه و برخورد قانونی با متخلفان را برعهده دارد.
    صبری پور در پایان گفت: در روند تهیه و توزیع نان به عنوان کالای اساسی و ضروری مردم، هیچگونه کوتاهی قابل قبول نیست و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *