×
آخرین اخبار

بازدید میدانی فرماندار هندیجان از اصناف مختلف شهرستان با هدف اجرای دستورالعمل های مقابله با کرونا

  • کد نوشته: 44339
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۲
  • 520 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان در بازدید و بازرسی از بازار و اصناف هندیجان با هدف نظارت بر رعایت شیوه نامه ها و دستورات مقابله با کرونا با حضور فرماندار هندیجان، معاون فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، شهردار هندیجان، رئیس مرکز بهداشت هندیجان، نماینده دادگستری، مسوول بهداشت محیط، […]

    بازدید میدانی فرماندار هندیجان از اصناف مختلف شهرستان با هدف اجرای دستورالعمل های مقابله با کرونا

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان در بازدید و بازرسی از بازار و اصناف هندیجان با هدف نظارت بر رعایت شیوه نامه ها و دستورات مقابله با کرونا با حضور فرماندار هندیجان، معاون فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، شهردار هندیجان، رئیس مرکز بهداشت هندیجان، نماینده دادگستری، مسوول بهداشت محیط، رئیس اماکن نیروی انتظامی، یگان نیروی انتظامی، رئیس اصناف، نماینده صنعت و معدن و نماینده تعزیرات حکومتی انجام گرفت.
    در این بازدید، از شصت مورد اصناف مختلف از جمله کافی شاپ، سفره خانه، دکه های مستقر در ورودی های شهر هندیجان و اصناف پاساژ جوانان بازدید صورت گرفت که ۲ مورد منجر به پلمب مغازه گردید (یک کافی شاپ و یک سفره خانه) و بسیاری نیز مورد تذکر رعایت دستورالعملها قرار گرفتند.
    فرماندار هندیجان در این بازدید دستور تعطیلی تمامی دکه های مستقر در ورودیها و خروجی های شهر هندیجان با هدف حفظ بهداشت و سلامت مردم شهرستان در مقابله با کرونا را به مدت دو هفته صادر کرد.
    مهندس علی بویری فرماندارهندیجان گفت : با توجه به قرار داشتن در پیک سوم کرونا، حفظ سلامت و جان شهروندان خصوصا در مقابل کرونا مهمترین اولویت ماست و برای حفظ آن در چهارچوب قوانین و دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا، بسیار جدی هستیم و اجازه نمیدهیم عده ای با بی توجهی و زیر پا گذاشتن پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا، جان سایر شهروندان را به خطر بیندازند.
    مدیر شبکه بهداشت و درمان نیز خطاب به شهروندان هندیجانی اظهار داشت: وضعیت زرد حاکم بر شهرستان، حاصل زحمات بخش بهداشت و درمان شهرستان و همچنین صبر و تحمل مردم عزیز شهرستان در برابر محدودیتها و سختی های بوجود آمده، میباشد و نباید اجازه دهیم به سادگی از دست برود.

    دکتررئیسی درپایان عنوان کرد: در طول یک ماه گذشته چندین بازدید مشترک در شهرستان انجام شده و با اصناف متخلف برخورد جدی شده است. این بازدیدها همچنان ادامه خواهد داشت و با متخلفان در چهار چوب قانون برخورد جدی خواهد شد.

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *