×
آخرین اخبار

بازدید معاون عمرانی وزیر کشور از پروژه های شهرداری مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 36978
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۲
  • 482 بازدید
  • معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در جریان سفر به استان خوزستان از پروژه های عمرانی شهرداریهای شهرستان مسجدسلیمان بازدید کرد.

    معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در جریان سفر به استان خوزستان از پروژه های عمرانی شهرداریهای شهرستان مسجدسلیمان بازدید کرد.

    به گزارش دیدگاه نیوز، مهدی جمالی‌نژاد ضمن حضور میدانی در سطح شهر مسجد سلیمان به بازدید از مناطق و محلات مختلف این شهر پرداخت، و پس از آن جلسه‌ای به منظور بررسی مشکلات شهرداری‌های مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا تشکیل شد که در این جلسه مسولین هر شهرستان و حوزه به بیان مشکلات و معضلات شهری پرداختند.

    مهدی جمالی نژاد در حاشیه این بازدیدها با اشاره به اینکه در سال پایانی فعالیت شورای پنجم هستیم، بر حرکت بابرنامه شهرداریها و شوراهای شهر و روستا و دهیاری ها در این زمان و تلاش برای تحقق کامل برنامه های مصوب تاکید نمود.

    وی افزود: شهرداری‌های شهرستان مسجدسلیمان تلاش خود را انجام دهند تا با تغییر نگرش و دیدگاه‌های خود راه‌های بهتری برای تأمین هزینه‌های شهری پیدا کنند.

    وی اضافه کرد: استان خوزستان پتانسیل های زیادی نظیر رودخانه کارون، صنایع نفت گاز و کشاورزی دارد که می‌توانند کمک شایانی به تأمین هزینه های شهرداری‌ها کنند و همچنین از مجموعه‌های صنعتی موجود در منطقه نیز می‌توان کمک گرفت.

    جمالی نژاد همچنین گفت: مشکلات مدیریت شهری شهرستان های استان خوزستان و مطالبات آنها از دستگاههای دولتی را بررسی و پیگیری خواهیم کرد.

    در ابتدای این سفر یک روزه دکتر جمالی‌نژاد به بازدید از اولین چاه نفت خاورمیانه و نیز محلات مسجدسلیمان، از جمله مناطق کلگه، پشت‌برج، سی‌برنج و مناطق آلوده به نفت و گاز به همراه مسئولین شهرداری و شورای اسلامی شهر حضور یافته، تا از نزدیک مشکلات به‌وجود آمده را مورد بررسی قرار دهند.

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *