×
آخرین اخبار

بارش ۲۲ میلیمتری در مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 36850
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۰
  • 372 بازدید
  • مدیرکل هواشناسی خوزستان: در نخستین باران پاییزی امسال، ۲۲ میلیمتر باران در شهرستان مسجدسلیمان ثبت شد.
    بارش ۲۲ میلیمتری در مسجدسلیمان

    مدیرکل هواشناسی خوزستان: در نخستین باران پاییزی امسال، ۲۲ میلیمتر باران در شهرستان مسجدسلیمان ثبت شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز، محمد سبزه زاری افزود: همچنین این سامانه بارشی در لالی ۵ و نیم میلیمتر، شوشتر بارش ۲۲ میلیمتری در مسجدسلیماندو ۷ دهم میلیمتر، حسینیه اندیمشک دو و دو دهم، و در گتوند دو میلیمتر بارید.

    وی ادامه داد: در بررسی نقشه‌های هواشناسی طی امروز در پاره‌ای از نقاط استان به ویژه نواحی شمالی، شرق و ارتفاعات استان به علت بالا بودن ضرایب ناپایداری و شرایط همرفت و وجود رطوبت، رگبار و رعد و برق نقطه‌ای به همراه وزش باد شدید موقتی مورد انتظار است.

    بخشدار سوسن از توابع شهرستان ایذه گفت: با آغاز فعالیت سامانه بارشی در این منطقه برخی از ارتفاعات بخش سوسن سفیدپوش شدند. حسین مرادی افزود: با آغاز فصل پاییز و فعالیت نخستین سامانه بارشی در منطقه، برخی از ارتفاعات بخش سوسن سفیدپوش شدند و مناظر جالبی را پدید آوردند.

    مدیرکل هواشناسی خوزستان همچنین گفت: صبح امروز رطوبت بالا برخی شهر‌های استان را فراگرفت به طوری که در مسجد سلیمان ۹۲ درصد رطوبت نسبی ثبت شد. وی تصریح کرد: همچنین در شهر‌های آبادان و گتوند ۸۸، بهبهان و ماهشهر ۸۵، اهواز ۸۲، شادگان ۸۱، بستان و هندیجان ۷۹، شوشتر ۷۵، امیدیه ۷۳ و در آغاجاری ۷۰ درصد رطوبت نسبی هوا ثبت شده است.
    در ۲۴ ساعت گذشته اهواز با حداکثر ۳۹ درجه سانتیگراد گرمترین و دهدز با حداقل ۱۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقاط استان بوده اند.

    به گفته سبزه زاری، جریانات جوی تا فردا بر روی منطقه جنوبی خواهد بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *