×
آخرین اخبار

این رئالِ توقف‌ناپذیر؛ فتح دربی مادرید با طعم صدرنشینی

  • کد نوشته: 96318
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۸
  • 209 بازدید
  • تهران- خبر روز- رئال مادرید با برتری ۲ بر یک مقابل میزبان خود اتلتیکو توانست فاتح دربی مادرید شود و به صدر جدول لالیگا بازگردد.

    این رئالِ توقف‌ناپذیر؛ فتح دربی مادرید با طعم صدرنشینی

    به گزارش دیدگاه نیوز، تیم‌های اتلتیکومادرید و رئال مادرید از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لالیگای اسپانیا در ورزشگاه وندامتروپولیتانو به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم میهمان با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

    اتلتیکو به واسطه حمایت هوادارانش و جو حاکم بر ورزشگاه شروع بهتری داشت و صاحب یکی ۲ موقعیت شد اما به نتیجه‌ای نرسید.

    کم‌کم رئال پیش کشید و خیلی زود توانست به گل برسد. همکاری عالی رودریگو و اورلین شوامنی سفیدپوشان را در دقیقه ۱۸ به گل رساند. ارسال در عمق هافبک فرانسوی به زیبایی به مهاجم برزیلی رسید و رودریگو مانند وینیسیوس خوشحالی کرد تا واکنش شدید هواداران تیم میزبان را در بر داشته باشد.

    این رئالِ توقف‌ناپذیر؛ فتح دربی مادرید با طعم صدرنشینی

    رئال با روحیه بهتر به کار ادامه داد و صاحب گل دوم شد. این بار وینیسیوس فرار کرد اما شوتش به تیر عمودی خورد. با این حال فدریکو والورده در برگشت به توپ رسید و بازهم برای تیم آنچلوتی گل زد تا فاصله ۲ برابر شود.

    در نیمه دوم رئالی‌ها به خوبی بازی را کنترل کردند اما یک اشتباه از کورتوآ بازی را دوباره حساس کرد. کرنر از سمت راست ارسال شد و توپ بعد از سایش به بدن میلیتائو از گلر بلژیکی عبور کرد و به طور اتفاقی به ماریو هرموسوی تعویضی اصابت کرد و وارد دروازه میهمان شد تا فاصله به حداقل برسد.

    ماریو هرموسو در دقیقه ۹۲ و زمانی که بازی شدیدا به جنجال کشیده بود پس از برخورد با دنی سبایوس کارت زرد دوم را گرفت و از زمین اخراج شد. بازی هم با همان نتیجه ۲ بر یک تمام شد تا مرد ایتالیایی فاتح دربی مادرید شود.

    این رئالِ توقف‌ناپذیر؛ فتح دربی مادرید با طعم صدرنشینی

    شاگردان دیگو سیمئونه در پنج بازی سه برد، یک تساوی و یک باخت را دشت کرده بودند اما رئال با پنج پیروزی در پنج بازی به استقبال این مسابقه آمده بود. شاگردان کارلتو در این فصل تمام بازی‌های خود را در لیگ، لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام اروپایی را با برد پشت سر گذاشته بودند. آنها با این پیروزی به رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی ادامه دادند و با ۱۸ امتیاز دوباره به صدر جدول برگشتند. اتلتی نیز به رده هفتم سقوط کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *