×
آخرین اخبار

اولین افتتاح های طرح ملی مسکن به آبان موکول شد

  • کد نوشته: 37689
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۹
  • 290 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده پیرامون افتتاح برخی از واحدهای مسکن ملی در روز اول آبان ماه امسال توضیح داد: با حضور رئیس‌جمهوری در ۴ بخش طرح‌های مسکنی از جمله اقدام ملی مسکن و همچنین واحدهای باقیمانده مسکن مهر افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید. معاون وزیر […]

    اولین افتتاح های طرح ملی مسکن به آبان موکول شد

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده پیرامون افتتاح برخی از واحدهای مسکن ملی در روز اول آبان ماه امسال توضیح داد: با حضور رئیس‌جمهوری در ۴ بخش طرح‌های مسکنی از جمله اقدام ملی مسکن و همچنین واحدهای باقیمانده مسکن مهر افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

    معاون وزیر راه و شهرسازی در بیان جزئیات طرح‌هایی که افتتاح و به بهره‌برداری می رسند، افزود: طرح‌های مسکن ملی در ۴ بخش افتتاح می‌شوند، بخش نخست طرح‌های مسکن ملی، واحدهایی که به شکل گروهی به متقاضیان واگذار شده، بخش دوم افرادی که به پروژه‌ها معرفی می‌شوند و این افراد بخشی از آورده خود را به پروژه تزریق کرده‌اند که با توجه به پیشرفت پروژه‌ها به متقاضیان واگذار می‌شوند و بخش سوم افتتاح پروژه‌هایی است که در طرح اقدام ملی تمام و تحویل خواهند شد و بخش چهارم نیز کلنگ زنی پروژه‌های جدید است.

    معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در زمینه مسکن مهر و بهره برداری و تحویل واحدهای باقیمانده به متقاضیان در این مراسم، اعلام کرد: استان‌هایی در این مراسم تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر برخی از استان‌ها به اتمام می‌رسد و جشن خاتمه دارند.

    به گفته محمودزاده، مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در ۲۱ استان کشور به اتمام رسیده و در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت پیش‌بینی شده که مسکن مهر بیش از ۱۷ استان تا اول آبان به اتمام برسد. استان‌ها متعهد شده‌اند باقی مانده واحدهای مسکونی مهر، تا پایان آبان امسال تحویل متقاضیان شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *