×
آخرین اخبار

به گزارش خبر روز:
امام جمعه شهر چمران: عدم نظارت دقیق و فساد در برخی ادارات از علل حوادثی همچون حادثه متروپل آبادان است/ با مقصران حادثه ساختمان متروپل آبادان برخورد عبرت‌آموز شود

  • کد نوشته: 85725
  • ۱۴۰۱-۰۳-۰۶
  • 397 بازدید
  • امام جمعه شهر چمران گفت: باید با مسئولان مقصر حادثه ساختمان متروپل آبادان برخورد عبرت‌آموز صورت بگیرد.
    امام جمعه شهر چمران: عدم نظارت دقیق و فساد در برخی ادارات از علل حوادثی همچون حادثه متروپل آبادان است/ با مقصران حادثه ساختمان متروپل آبادان برخورد عبرت‌آموز شود

    به گزارش دیدگاه نیوز،  جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: زندگی حضرت امام صادق(ع) سراسر مبارزه، جهاد و کار علمی در راه خداوند متعال بود.

    وی افزود: امام صادق(ع) در مبارزه سیاسی و علمی با حکومت طاغوت مبارزه‌ای خستگی‌ناپذیر داشت و همین مبارزه مستمر باعث شد تا میراث اسلام و اهل بیت(ع) محفوظ و به دست ما برسد و این درس بزرگی است که این امام بزرگوار به همه شیعیان داده است.

    خطیب جمعه شهر چمران در ادامه با اشاره به حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان، گفت جان باختن تعدادی از همشهریان عزیز آبادانی را به همه مردم شریف و نجیب آبادان و استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض کرده و برای جانباختگان رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر الهی مسئلت می‌کنم.

    عبادی خاطرنشان کرد: متأسفانه باید بگویم که ما در کشور ساختمان‌های دیگری همانند ساختمان متروپل داریم که باید به آنها رسیدگی شود، قبل از آنکه فاجعه‌ای مثل فاجعه آبادان رخ بدهد.

    وی متذکر شد: یکی از علل این چنین حوادثی عدم نظارت دقیق مسئولان مربوطه و فساد در بعضی از ادارات است که باید برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی با مسئولان مقصر برخورد عبرت‌آموزی صورت بگیرد تا شاهد این چنین صحنه‌های غم‌بار در کشور نباشیم.

    امام جمعه شهر چمران در فراز دیگری از خطبه‌ها با تبریک سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختران عنوان کرد: در این روز به دختران عزیز خود محبت کنید و هدیه بخرید، چرا که دختران نیاز به عشق و محبت خانواده دارند و هیچ چیزی جای محبت پدر و مادر را در زندگی دختران نمی‌گیرد.

    عبادی ادامه داد: یکی از نعمت‌هایی که خداوند متعال به مردم ایران عنایت کرده وجود بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه(س) است، که منشأ خیر و برکات فراوان است.

    وی در پایان اضافه کرد: حضرت معصومه(س) با حرکت عظیم جهادی و تبلیغی که ایفا کردند برای همه دختران ایران اسلامی و جهان اسلام یک الگوی بی‌نظیر است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “امام جمعه شهر چمران: عدم نظارت دقیق و فساد در برخی ادارات از علل حوادثی همچون حادثه متروپل آبادان است/ با مقصران حادثه ساختمان متروپل آبادان برخورد عبرت‌آموز شود”

    1. محمدرضا کیانفر گفت:

      .
      محسن رهامی اصلاح‌طلب گفت: متروپل فقط یک نمونه از عمق فساد و بی‌لیاقتی در مدیریت کشور است.

      آقای رهامی،
      از کشوری که ۴۳سال براساس التزام عملی جنابعالی به ولایت مطلقه فقیه مدیریت شده توقعی بیش از این نمی‌توان داشت.
      ای که داری چشم عقل و گوش هوش، پند من در گوش کن چون گوشوار.
      آنچه دیدی بر قرار خود نماند، وین چه بینی هم نماند برقرار.

      سرور گرامی،
      تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
      ۱- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
      ۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
      با تشکر از توجه شما.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *