×
آخرین اخبار

امامی: مقابل «کایل دیک» حقم باخت نبود

  • کد نوشته: 96793
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۹
  • 427 بازدید
  • تهران- خبر روز- دارنده مدال برنز مسابقات کشتی قهرمانی ۲۰۲۲ جهان در بلگراد گفت:در برابر کشتی‌گیر آمریکایی با کمترین اختلاف ممکن نتیجه را واگذار کردم و حقم باخت نبود.

    امامی: مقابل «کایل دیک» حقم باخت نبود

    به گزارش دیدگاه نیوز، تیم ملی کشتی آزاد ایران بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بلگراد صبح امروز (سه‌شنبه) وارد کشور شد. رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان روزهای ۲۴ تا ۲۷ شهریورماه به میزبانی شهر بلگراد صربستان برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط رحمان عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم و کامران قاسم‌پور در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال طلا، رضا اطری در وزن ۶۱ کیلوگرم، محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم و حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال نقره، یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

    در رده‌بندی تیمی آمریکا با ۱۹۸ امتیاز قهرمان شد و تیم ایران با ۱۵۰ امتیاز نایب قهرمانی را از آن خود کرد. تیم ژاپن نیز با ۷۰ امتیاز سوم شد.

    یونس امامی در بدو ورود به ایران در خصوص کسب مدال برنز در مسابقات  کشتی قهرمانی ۲۰۲۲ جهان در بلگراد اظهار داشت: خدا را شکر که موفق به کسب این مدال شدم رنگ مدال من می‌توانست بهتر باشد اما سطح مسابقات بسیار بالا بود. امیدوارم در رقابت‌های بعدی مدال خوشرنگ‌تری را برای کشورم کسب کنم.

    وی با بیان اینکه تا حدودی از عملکردش راضی است گفت: می‌توانستم نتیجه بهتری بگیرم اما باخت در برابر کشتی گیر آمریکایی برنام‌ هایم را به هم ریخت.  مقابل کایل دیک حق من باخت نبود اما برخی مواقع آن چیزی که می‌خواهی نمی‌شود. تمام تلاش خود را کردم اما این بار بیشتر تلاش می‌کنم تا این نتیجه را جبران کنم.

    دارنده مدال برنز مسابقات جهانی بلگراد با اشاره به کشتی طوفانی خود در دیدار رده‌بندی گفت: هدفم کسب مدال بود و نمی‌خواستم  دست خالی به ایران برگردم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *