×
آخرین اخبار

افشین حیدری: عضو هیات مدیره هیچ باشگاهی نیستم/هدف کمک به چهار تیم لیگ برتری خوزستان است

  • کد نوشته: 11827
  • ۱۳۹۷-۰۳-۱۹
  • 2778 بازدید
  • مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که عضو هیات مدیره هیچ باشگاهی نیستم، گفت: تنها هدف من از ورود به مسائل باشگاه‌های لیگ برتری خوزستان، کمک به این تیم‌ها برای حضور خوب و موفق در لیگ برتر است.

    افشین حیدری: عضو هیات مدیره هیچ باشگاهی نیستم/هدف کمک به چهار تیم لیگ برتری خوزستان است

     به گزارش دیدگاه نیوز؛ افشین حیدری اظهارکرد: طی جلسه‌ای که روز پنجشنبه برگزار شد، محمود فکری قرارداد خود را به موقع با باشگاه نفت‌مسجدسلیمان تمدید کرد که این مهم به دلیل ورود به موقع استاندار خوزستان جهت اقدامات لازم برای معرفی هیات مدیره این باشگاه بود.

     

    وی با بیان این‌که محمود فکری از مربیان خوب و با دانش کشور است، افزود: او دو سال است که در مسجدسلیمان کار می‌کند و به شرایط تیم و این شهرستان نیز آگاه است و قطعا می‌تواند امسال هم در لیگ برتر موفق باشد.

     

    مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: وضعیت این تیم با حضور استاندار خوزستان تعیین تکلیف خواهد شد؛ با توجه به این‌که هنوز وضعیت مالکیت و همچنین گروه ملی برای چگونگی حمایت از استقلال خوزستان مشخص نیست، قرار است این هفته جلسه‌ای با حضور استاندار برگزار شود تا با تدبیر دکتر شریعتی بتوانیم وضعیت این تیم را هم مشخص کنیم.

     

    وی با بیان این‌که من عضو هیات مدیره هیچ باشگاه لیگ برتری خوزستان نیستم، عنوان کرد: از چهار تیم خوزستانی حمایت می‌کنم و اگر مشکلی به وجود آید، تلاش می‌شود با ورود به موقع نگذاریم آن تیم وارد بحران شود و سهمیه خوزستان از بین برود. تنها هدف من از ورود به مسائل باشگاه‌های لیگ برتری خوزستان، کمک به این تیم‌ها برای حضور خوب و موفق در لیگ برتر است.

     

    حیدری در پایان گفت: همچنین با توجه به برنامه‌ریزی‌های خوب باشگاه کارون اروند خرمشهر برای حضور در لیگ دسته یک کشور، امیدوارم که این تیم نیز به لیگ برتر راه پیدا کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *