×
آخرین اخبار

افتتاح یک کتابخانه جدید در شهرستان مسجدسلیمان با همت هیئت امنا مسجد حضرت معصومه (س)

  • کد نوشته: 44080
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۷
  • 665 بازدید
  • همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی با حضور حجت الاسلام امینی کتابخانه شهید مصطفی احمدی روشن مسجد حضرت معصومه (س) در منطقه هشت بنگله شهرستان مسجدسلیمان افتتاح شد.
    افتتاح یک کتابخانه جدید در شهرستان مسجدسلیمان با همت هیئت امنا مسجد حضرت معصومه (س)

    همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی با حضور حجت الاسلام امینی کتابخانه شهید مصطفی احمدی روشن مسجد حضرت معصومه (س) در منطقه هشت بنگله شهرستان مسجدسلیمان افتتاح شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز، حجت الاسلام امینی در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از اعضای هیئت امنا، پایگاه بسیج، کانون فرهنگی و در راس آنان حجت الاسلام رئیسی امام جماعت این مسجد گفت: یکی از عوامل رشد، توسعه و پیشرفت فرهنگی در هر جامعه ای میزان مطالعه، تعلیم و کتابخوانی مردم آن جامعه است. وی بر ضرورت گسترش فرهنگ کتابخوانی به عنوان زیربنای توسعه و ارتقای فرهنگ شهری تاکید و تصریح کرد: ترویج مطالعه و فرهنگ کتابخوانی یکی از راه های مهم توسعه فرهنگی در یک کشور محسوب می گردد.

    امینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امید زیادی به گسترده شدن فرهنگ مطالعه با محوریت مساجد وجود دارد. مساجدی که شخصیت های بزرگی همچون شهیدان چمران، رجایی و باهنر که تربیت شده مساجد بوده اند را تحویل جامعه داده است .

    حجت الاسلام امینی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: هر جا علم باشد نور، روشنایی و خرد نیز وجود دارد به همین دلیل همه فرزندان این شهر را دعوت می کنم به مطالعه در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی تا در آینده از بطن همین افراد اهل مطالعه مدیرانی را تحویل جامعه بدهیم کاردان، متخصص و عالم…

    حجت الاسلام رئیسی امام جماعت مسجد حضرت معصومه (س) نیز در سخنانی ضمن تقدیر از حجت الاسلام امینی جهت حضور در مراسم افتتاح کتابخانه شهید مصطفی احمدی روشن گفت: این کتابخانه با هدف تبلیغ، ترویج و آشنایی نوجوان و جوانان با زندگی و اهداف شهداء، دانشمندان و نخبگان تشکیل شده است. وی ادامه داد: میان دانستن و ندانستن، خواندن و نخواندن فاصله بسیار است؛ زیرا علم و دانش، در بهبود کیفیت زندگی آدمی نقشی اساسی دارد…

    وی گفت: اعضای هیئت امنا و پایگاه مقاومت مسجد حضرت معصومه (س) بابت ۱۶ سال مجاهدت مستمر و همه جانبه حجت الاسلام والمسلمین امینی همچنین ادامه حضور امید بخش ایشان در کنار مردم و جوانان از این روحانی برجسته و مردمی تشکر و قدردانی می نمایند.

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *