×
آخرین اخبار

اعلام جرم دادستان کل کشور علیه وزیر ارتباطات به دلیل فیلتر نشدن اینستاگرام

  • کد نوشته: 52004
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۱
  • 794 بازدید
  • محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با «اعلام جرم» دادستان کل کشور و شکایت صداوسیما به دادسرای فرهنگ و رسانه فراخوانده شد. به گزارش دیدگاه نیوز ، دادستان کل کشور از آذری جهرمی به دلیل «استنکاف از اجرای اوامر قضایی در مورد فیلتر کردن اینستاگرام»، «استنکاف از ابلاغ رییس مرکز ملی فضای […]

    اعلام جرم دادستان کل کشور علیه وزیر ارتباطات به دلیل فیلتر نشدن اینستاگرام

    محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با «اعلام جرم» دادستان کل کشور و شکایت صداوسیما به دادسرای فرهنگ و رسانه فراخوانده شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز ، دادستان کل کشور از آذری جهرمی به دلیل «استنکاف از اجرای اوامر قضایی در مورد فیلتر کردن اینستاگرام»، «استنکاف از ابلاغ رییس مرکز ملی فضای مجازی برای کاهش پهنای باند بین‌الملل و محدودسازی پیام رسان‌های خارجی» شکایت کرده است.

    «عدم اجرای مصوبات شورای عالی فضای مجازی از جمله مصوبه سال ۹۱ شورا در مورد انسداد فیلترشکن‌ها و وی.پی.ان‌ها و همچنین حمایت از پیام‌رسان‌های بومی» دیگر دلایل شکایت از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شده است.

    صدا و سیما نیز به دلیل اظهارات محمد جواد آذری جهرمی درباره بازپس‌گیری فرکانس‌های باند ۷۰۰ و ۸۰۰ از او شکایت کرده بود.

    سال ۹۷ نیز جواد جاویدنیا، معاون فضای مجازی دادستان کل کشور، از شکایت دادستانی و «دو هزار نفر از مردم اهواز» از محمد جواد آذری جهرمی خبر داده بود.

    در سال‌های اخیر نیز نزدیکان رهبری از دولت به دلیل راه‌اندازی نشدن «شبکه ملی اطلاعات» که بر اساس گزارش ها اینترنت ایران را از اینترنت جهانی جدا می کند، انتقاد کرده‌اند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *