×
آخرین اخبار

اطلاعیه سازمان هواشناسی درباره بارندگی در کشور

  • کد نوشته: 13814
  • ۱۳۹۷-۰۸-۰۶
  • 635 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای با توجه به بارش‌های رگباری از احتمال آبگرفتگی محلی و موقت معابر خبر داد. در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است: با فعالیت سامانه بارشی طی سه روز آینده در شرق و جنوب کشور فردا (۷ آبان ماه) رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق درجنوب استان کرمان […]

    اطلاعیه سازمان هواشناسی درباره بارندگی در کشور

    دیدگاه نیوز/ سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای با توجه به بارش‌های رگباری از احتمال آبگرفتگی محلی و موقت معابر خبر داد.

    در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است: با فعالیت سامانه بارشی طی سه روز آینده در شرق و جنوب کشور فردا (۷ آبان ماه) رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق درجنوب استان کرمان و شمال استان هرمزگان و سه‌‌‌‌شنبه (۸ آبان ماه) رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق در استان‌های خراسان جنوبی، کرمان و شمال هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.
    با توجه به پیش‌بینی بارش‌های رگباری، احتمال آبگرفتگی محلی و موقت معابر وجود دارد. همچنین به دلیل احتمال بارش برف در ارتفاعات استان‌های خراسان شمالی، ارتفاعات البرز در استان‌های البرز، تهران، سمنان و مازندران، جاده‌های منتهی به این مناطق لغزنده و مه‌‌‌‌‌آلود پیش‌بینی می‌شود. لذا به هموطنان در این نقاط توصیه می‌شود برای اجتناب از خسارت احتمالی احتیاط لازم را به عمل آورند.»

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *