×
آخرین اخبار

با حضور جمعی از مسئولین
استخر سرپوشیده شهر لالی افتتاح شد

  • کد نوشته: 43799
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۳
  • 1343 بازدید
  • آیین افتتاح و بهره برداری از استخر سرپوشیده شهر لالی صبح امروز و با حضور جمعی از مسئولین شهری برگزار شد .
    استخر سرپوشیده شهر لالی افتتاح شد

    آیین افتتاح و بهره برداری از استخر سرپوشیده شهر لالی صبح امروز و با حضور جمعی از مسئولین شهری برگزار شد .

    به گزارش دیدگاه نیوز، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد گرمسیری امام جمعه – مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان – سرکار خانم سحر احمدی بخشدار مرکزی حضور داشتند.

    امام جمعه شهرستان لالی طی سخنانی ضمن تقدیر از اهتمام شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به ارایه خدمات در حوزه مسئولیت های اجتماعی در شهرستان کم برخوردار و نفتخیز لالی گفت: احداث این استخر از توجه نفت به جذب جوانان و نوجوانان به سمت ورزش و سلامتی نشان دارد.

    حجت الاسلام والمسلمین محمد گرمسیری افزود: در این شرایط سخت تحریمی اگر همه ما در کنار یکدیگر قرار بگیریم می توانیم طرح های خوبی را پیشنهاد و به بهره برداری برسانیم که منشاء خیر و تحول برای آحاد مردم باشد.

    وی ادامه داد: در کشور ما سرمایه های جوان و با دانشی وجود دارد که هر وقت به آنها اعتماد و اتکا کردیم نتیجه مطلوب گرفتیم که نمونه ی بارز آن صنعت نفت است.

    وی افزود: با خروج مهندسان و کارکنان خارجی از صنعت نفت ، کارکنان متعهد صنعت نفت اختیار عمل را بدست گرفتند و نه تنها نیازی به خارجی ها پیدا نکردیم بلکه امروز پروژه های بزرگ نفتی با آنهمه پیچیدگی توسط جوانان ایرانی بدون نیاز به دانش و تکنولوژی غرب ، طراحی ، احداث و راهبری می شود.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز طی سخنانی با اشاره به اجرای پروژه های مختلف و ارایه خدمات متنوع در حوزه مسئولیت های اجتماعی به شهروندان شهرها و روستاهای مجاور یا واقع در حوزه ی عملیاتی این شرکت گفت: پروژه ی استخر سرپوشیده شهر لالی نیز جزو همین پروژه ها و در چارچوب حوزه مسئولیت های اجتماعی می باشد.

    مهندس قباد ناصری با اشاره به محدودیت های مالی و متوقف شدن اغلب پروژه ها اظهار داشت : لازم است در اینجا تقدیر و تشکر ویژه ای از مساعدت ها و پیگیری های جناب مهندس محمدی مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب داشته باشم که همواره نگاهی ویژه به این شرکت داشته و علیرغم همه محدودیت های مالی همواره نگاهی مثبت به پروژه های حوزه مسئولیت های اجتماعی این شرکت از جمله پروژه استخر سرپوشیده لالی داشته اند.

    وی در خصوص جزییات پروژه ی احداث شده اظهار داشت: این پروژه در زمینی به وسعت ۲۸۰۰ متر مربع ، زیربنای ۳۱۰۰ متر مربع و هزینه ای افزون بر ۹۲ میلیارد ریال در مدت زمان ۴ سال اجرا گردیده و هدیه ای است از سوی صنعت نفت به نوجوانان و جوانان شهر نفتخیز و کم برخوردار لالی .

    وی در خاتمه گفت: این استخر مجهز به جکوزی – سونا خشک و سونا بخار – سیستم اعلان آتش سوزی – استخر کودکان – سالن بدنسازی و انجام ورزش های هوازی – بخش اداری – سیستم تهویه سرد و گرم – سیستم برق اضطراری و جایگاه تماشاچیان به ظرفیت ۵۰ نفر می باشد که به همت همکاران مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طراحی و نظارت گردیده است.

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *