×
آخرین اخبار

استاندار لرستان: افزایش پروازهای فرودگاه خرم‌آباد موجب رونق اقتصادی می‌شود

  • کد نوشته: 104462
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۷
  • 153 بازدید
  • خرم‌آباد – خبر روز – استاندار لرستان گفت: توسعه پروازهای فرودگاه خرم‌آباد موجب توسعه رونق اقتصادی لرستان می‌شود.

    استاندار لرستان: افزایش پروازهای فرودگاه خرم‌آباد موجب رونق اقتصادی می‌شود

    به گزارش روز دوشنبه دیدگاه نیوز از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار در دیدار با رئیس سازمان هواپیمایی کشور اظهار کرد: ظرفیت های بی نظیری در لرستان در زمینه تولید محصولات مختلف که قابلیت صادرات به خارج از کشور وجود دارد که تلاش در جهت به فعلیت رساندن این ظرفیت ها ضروری است.

    وی با اشاره به اینکه توسعه پروازها ارتباط مستقیم با رونق اقتصادی استان دارد گفت: اهمیت برقراری پروازهای مستقیم از فرودگاه خرم آباد به سمت مشهد و عتبات عالیات و پرواز های تجاری تاثیرگذار است. 

    زیویار بیان کرد: با توجه به قابلیت فرودگاه خرم آباد برای فرود هواپیماهای پهن پیکر، زمینه استفاده از این ظرفیت در جهت حمل و نقل انواع کالا به صورت هوایی در استان مهیا است.

    استاندار لرستان با تاکید بر اینکه فرودگاه خرم‌آباد مستعد انجام پروازهای تجاری و مسافربری است، افزود: فرودگاه خرم آباد بواسطه موقعیت جغرافیایی استان در غرب کشور، شرایط را برای حمل و نقل انواع محموله های صادراتی از طریق هوایی ( کارگو) به خارج از مرزها بویژه کشورهای منطقه دارا است.

    زیویار اضافه کرد: فرودگاه خرم آباد علاوه بر پروازهای مسافرتی، می تواند در زمینه تجارت کالا نیز موفق عمل کند و موجبات رونق اقتصادی استان از این طریق فراهم شود.

    وی با بیان اینکه رئیس سازمان هواپیمایی کشور در این دیدار بر استعدادهای فرودگاه خرم‌آباد اشاره داشت، گفت: به منظور اجرایی کردن این طرح راهبردی ضرورت دارد زیرساخت های فرودگاه خرم‌آباد متناسب با تجارت هوایی توسعه یابد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *