×
آخرین اخبار

استاندار لرستان  از طریق سامانه سامد پاسخگوی مشکلات مردم شد

  • کد نوشته: 102865
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۸
  • 238 بازدید
  • خرم‌آباد – خبر روز – ” فرهاد زیویار” استاندار لرستان روز شنبه با حضور در سامانه برخط مدیران (سامد) به صورت تلفنی پاسخگوی مشکلات مردمی شد.

    استاندار لرستان  از طریق سامانه سامد پاسخگوی مشکلات مردم شد

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، چهارمین جلسه سامانه پاسخگویی بر خط مدیران (سامد ) در سال جاری با هدف برقراری ارتباط تلفنی با مردم استان و پیگیری مشکلات آنها، با حضور جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط برگزار شد. 
    استاندار لرستان در پایان این ارتباط مردمی اظهار داشت: برقراری ارتباط مستقیم مردم با مسئولین و پیگیری مشکلات از ویژگی‌های مهم این سامانه است که در برنامه امروز نیز حدود ۳۰ مورد درخواست در حوزه های درمان، تسهیلات، اشتغال و سایر موارد مشابه مطرح و با حضور مدیران دستگاههای اجرایی حاضر در سامانه پیگیری شد . 
    زیویار بیان کرد: بخش عمده درخواست های مطرح شده به حوزه اشتغال مربوط می شود که با بررسی شرایط متقاضیان، اقدامات لازم در رابطه با هدایت این قبیل درخواست ها به دستگاه های اجرایی ذیربط با هدف رفع مشکلات هم استانی ها انجام پذیرفت . 
    وی  افزود: با توجه به محدودیت در زمینه جذب نیرو در دستگاه های اجرایی، تمهیداتی برای معرفی افراد متقاضی اشتغال در زمینه حرفه آموزی و پرداخت تسهیلات اندیشیده شده تا بتوان از این طریق بخشی از معضل اشتغال را در استان رفع کرد . 
    زیویار اظهار داشت: دستگاههای اجرایی از قبیل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد، صندوق های کارآفرینی و امثال آنها نقش بسزایی در بحث معرفی و شناسایی افراد واجد شرایط و ایجاد زمینه حرفه آموزی و اشتغال ایفا می کنند و در این رابطه نیز از توان این دستگاه ها بهره گیری خواهد شد .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *