×
آخرین اخبار

اجلاس HSE وزارت نفت در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در بندر ماهشهر

  • کد نوشته: 16234
  • ۱۳۹۸-۰۳-۲۴
  • 653 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از بندرماهشهر؛ پنجاه و ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیران HSE وزارت نفت صبح روز امروز به میزبانی این سازمان برگزار شد. این جلسه با حضور مشاور وزیر نفت و مدیر کل HSE و پدافند غیر عامل این وزارتخانه، تنی چند از مدیران عامل شرکتهای پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، معاونین […]

    اجلاس HSE وزارت نفت در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در بندر ماهشهر

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از بندرماهشهر؛ پنجاه و ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیران HSE وزارت نفت صبح روز امروز به میزبانی این سازمان برگزار شد.
    این جلسه با حضور مشاور وزیر نفت و مدیر کل HSE و پدافند غیر عامل این وزارتخانه، تنی چند از مدیران عامل شرکتهای پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، معاونین HSE وزارت نفت، مدیران HSE چهار شرکت اصلی وزارت نفت و معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشوردربندرماهشهر برگزار شد.
    در آغاز این جلسه که با هدف بررسی وضعیت HSE و پدافند غیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تشکیل شده بود، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه آخرین وضعیت ساماندهی مدیریت شرایط اضطراری در منطقه را به صورت مفصل بیان کرد.
    سید امید شهیدی نیا در این جلسه ضمن ارائه گزارش کاملی از عملکرد سازمان منطقه ویژه در حوزه های مرتبط با ‏HSE و پدافند غیر عامل، افزود: ما در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی هر آنچه را که برای حفاظت و صیانت از دارایی‌های انسانی و صنعتی نیاز داشتیم فراهم کرده و سیستم های لازم را در این خصوص پیاده سازی کرده و در این خصوص کل شرکت های مستقر در منطقه از آمادگی کامل و خوبی در مواجه با حوادث و شرائط اضطراری برخوردار می باشند
    وی ادامه داد: با تعامل و ارتباط مستقیمی که صنعت پتروشیمی در حال حاضر با سازمان پدافند غیر عامل کشور دارد همانطور که در جریان سیل اخیر کشور شاهد بودیم، به زودی توانمندی پتروشیمی به عنوان یکی از برترین بخش های کشور در مدیریت شرایط اضطراری به منصه ظهور خواهد رسید.
    شهیدی نیا گفت: امیدواریم با کارهایی که از چند سال گذشته تاکنون در مسیر توانمندسازی صورت گرفته، با جدیت مضاعف طرح های تکمیلی را به پیش ببریم و با حمایت خوبی که از مجموعه های بالادست خود داریم، حرکت موثری را که در صنعت پتروشیمی آغاز کرده ایم به انجام برسانیم.
    گزارش وضعیت شبکه آب و آتش نشانی منطقه و شبکه جمع آوری تصفیه خانه پساب های صنعتی توسط شرکت پتروشیمی فجر و آخرین وضعیت HSE شرکت پتروشیمی بندرامام بخشهای دیگر این جلسه بودند.
    در پایان این اجلاس نیز معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور طی سخنانی در خصوص تهدیدات سایبری، ارائه مطلب کرد.
    مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در جمع بندی اجلاس، ضمن ضرورت دانستن توجه به پدافند سایبری و صحه گذاری بر سخنان سردار مطیعی، بر لزوم آمادگی در مقابله با شرایط اضطراری تاکید کرد.
    میهمانان این سازمان پیش از حضور در این جلسه از بندرصادراتی ماهشهر، شرکت های فجر پتروشیمی بو علی سینا و بندرامام بازدید کردند.

    .

    .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *