×
آخرین اخبار

با حضور استاندار خوزستان؛
آیین افتتاح کارخانه بتن سازی شهرداری مسجدسلیمان و کلنگ زنی پروژه پل بزرگ منطقه هشت بنگله برگزار شد + فیلم و عکس

  • کد نوشته: 63421
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۴
  • 1131 بازدید
  • دو پروژه بتن سازی (بچینگ پلانت) و پل سواره رو مسیر هشت بنگله به مین آفیس شهرداری مسجدسلیمان توسط سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان افتتاح و کلنگ زنی شد. 

    آیین افتتاح کارخانه بتن سازی شهرداری مسجدسلیمان و کلنگ زنی پروژه پل بزرگ منطقه هشت بنگله برگزار شد + فیلم و عکس

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجد سلیمان، پروژه کارخانه بتن سازی (بچینگ پلانت) شهرداری مسجدسلیمان که در راستای کاهش هزینه های ساخت بتن و صرفه جویی در منابع مالی توسط شهرداری ساخته شده بود توسط سلیمانی دشتکی افتتاح شد. همچنین در مجاورت این کارخانه بتن سازی پروژه پل بزرگ منطقه هشت بنگله نیز کلنگ زنی شده و از امروز این پروژه آغاز به کار کرد. 

    این مراسم با حضور سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان، حجت الاسلام سید حسن سیدی احمدی امام جمعه مسجدسلیمان، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران استان و شهرستان و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد. 

    پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان در رابطه با کارخانه بتن سازی (بچینگ پلانت) شهرداری مسجدسلیمان و همچنین پروژه پل مواصلاتی منطقه هشت بنگله به مین آفیس گفت: در شهرداری مسجدسلیمان فصل جدیدی باز شده است که ما از توان نیروهای داخلی شهرداری مسجد سلیمان جهت پیشبرد عمده پروژه های شهرداری انجام میدهیم. 

    شهردار مسجد سلیمان در ادامه اظهار داشت: در رابطه با پروژه پل بزرگ منطقه هشت بنگله برآورد مشاور نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان بود که ما در مجموعه شهرداری بر آن شدیم که با نصب دستگاه بچینگ و احداث کارخانه بتن سازی صرفه جویی اقتصادی کرده و با توجه به اینکه خودمان کارخانه سنگ شکن را در مجموعه شهرداری دارا هستیم و شن و ماسه مورد نیاز کارخانه را نیز خودمان تولید می کنیم. 

    وی در ادامه افزود: در همین رابطه با کمتر کردن هزینه ها می توان پروژه های جدیدی نیز تعریف کرده که این چند پروژه شامل مجموعه های تجاری تفریحی سیتی سنتر با اعتبار بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان و یک پروژه تجاری اداری نیز با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان و چند پروژه دیگر همانند پل ارتباطی نمره یک و بازارچه محله ای منطقه نمره هشت و . . . بوده اند. 

    شایان ذکر است که پروژه پل منطقه هشت بنگله به طول ۶۰ متر، عرض سواره ۱۰ متر و عرض سواره مفید ۸٫۵ متر می باشد. 

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *