×
آخرین اخبار

آیت الله مکارم شیرازی: از شرایط ناراضی هستیم/ از تندروی های غیرضروری خودداری شود/ شرایط اقتصادی نه تنها رو به بهبود نیست، بلکه تورم افزایش شدید داشته است

  • کد نوشته: 112339
  • ۱۴۰۱-۱۰-۰۷
  • 180 بازدید
  • مرجع تقلید شیعیان در دیدار رئیس مجلس گفت: وابستگی پایه های اقتصادی کشور به دلار سبب افزایش نرخ دلار در کشور شده، اما از مسئولین تصمیم گیری خاصی دیده نمی شود. ما برای دولت و مسئولین دعا می کنیم، اما از اوضاع ناراضی هستیم.

    آیت الله مکارم شیرازی: از شرایط ناراضی هستیم/ از تندروی های غیرضروری خودداری شود/ شرایط اقتصادی نه تنها رو به بهبود نیست، بلکه تورم افزایش شدید داشته است

    متن خبر دیدار آیت الله مکارم شیرازی با رئیس مجلس شورای اسلامی که توسط دفتر این مرجع تقلید شیعیان منتشر شده عینا به شرح زیر است:

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “آیت الله مکارم شیرازی: از شرایط ناراضی هستیم/ از تندروی های غیرضروری خودداری شود/ شرایط اقتصادی نه تنها رو به بهبود نیست، بلکه تورم افزایش شدید داشته است”

    1. ناشناس گفت:

      از ویژگی تندروها اینکه با اگاهی کم اشباع و بسرعت وارد قضاوت و عمل میشوند. تندروها همواره در معرض خطا و اشتباهند اما خطاهای خودرا باور ندارند و توجیه میکنند. تندروی زمانی شدت میگیرد که با موفقیتهایی همراه باشد.مخالفین حجاب اجباری برانداز نیستند بلکه از حقوق مسلم افراد در انتخاب عقیده و شیوه زندگی دفاع میکنند. قرار نیست همه مانند یکدیگر تفکر و زندگی کنند.بسیاری از مسلمانان بواسطه ظلم، اهل دوزخ و غیرمسلمانان بواسطه نوعدوستی و اکرام همنوعان اهل نجات اند. پس رهبران تندروی انقلاب امید رفتن به بهشت نداشته باشند و اصرار به کوچ اجباری به بهشت نکنند!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *